128 років тому село на Хмельниччині стало кінцевою станцією залізниці Київ–Брест
Саме 1 березня 1873 року — одна із дат, що пише історію Старого Кривина. Адже в цей день село Кривин стало кінцевою станцією залізниці Київ–Брест.
В історичній довідці книги «Ліси Хмельниччини» йдеться про те, що ця залізниця стала першою на Волині та однією з перших у Російській імперії. Її спорудження у 1870 році розпочало Товариство Києво-Брестської залізниці. Перший потяг із Бердичева до Кривина прибув 1 березня 1873 року, проте будівельні роботи ще тривали. Тому вже з Кривина у Брест перший поїзд вирушив 25 травня цього ж року.
Як показав час, Товариство Києво-Брестської залізниці зазнало через це будівництво збитків. Зокрема, не справдилися очікування аукціонерів. Перевезення через Волинь та Брест сільськогосподарських вантажів з Центральної та Південної України, Поділля, деревини з українського та білоруського Полісся, солі, будівельних матеріалів до Прусії, в порти Кенігсберга, Піллау та Данцига не принесло їм прибутків. Тому наприкінці ХІХ століття вони були змушені продати залізницю державі.
Як зазначає Відділ з організаційних питань апарату виконавчого комітету Нетішинської міської ради, згодом станція Кривин перетворилась на звичайнісіньку станцію, на якій зупинялися далеко не всі потяги.
Залишити відповідь