Чи варто вестися на пропозицію «Сабіраю заказ на ростовку»?
Ще до початку будь-якого з сезонів будь то літо чи зима, кожна мама вже замислюється стосовного того, що носитиме її донечка чи синочок? Особисто я у виборі одягу для свого сина користуюся системою базового гардеробу. Тобто завчасно купую близько 5 елементів одягу, які необхідні для сезону.
З власного досвіду скажу, що така система придбання речей дозволяє ще й заощадити. Поясню як: як цієї осені, так і минулої, до початку навчального року в садочку я придбала в Інтернет-магазині дитячого одягу для свого сина чимало речей за реальними знижками. Вже за два дні у відділенні Нової пошти, яке знаходиться неподалік мого помешкання, я забрала своє замовлення — тобто читач помітив, що я не бігала з магазину в магазин, а в кілька кліків мишкою здійснила покупку. При нагоді я не полінувалася порівняти ціни з тими, що в магазинах Шепетівки (про суботній ринок, мовчу, бо там вони найвищі). Вигода у 2017 році за два теплі костюмчики, один з них складався з трьох речей, і один літній — шорти й футболка, становила 50 % — я заплатила за ці речі 350 грн. Цьогоріч купувала теплий спортивний костюмчик, джинси та байкову сорочку на підкладці зі штучного хутра. Спочатку пішла у магазин дитячого одягу в нашому місті, аби дитина змогла поміряти ці речі, порухалася і зізналася чи вони їй зручні. Підвівши риску під вартістю необхідного базового гардеробнику для сина, побачила суму понад півтори тисячі гривень. Воно ніби й небагато, подумала я, але все таки автоматично руки в смартфоні вже відкрили вкладку Інтернет-магазину. І справді ціни на обрані речі, а мова йде про такі самі, відрізнялися в межах 100 грн.
Зараз на мене накинуться мами, вважаючи, що купуючи в Інтернеті я позбавляю малюка права на самостійний вибір, але на заощаджену різницю ми повернулися з синочком у магазин та придбали йому два світшоти, які він вибрав сам.
Ще одна з переваг «ходити в Інтернет за покупками» — заощадження безцінного часу. Погодьтеся, що світський вихід на суботній базар у Шепетівці — це «крутіше» чайної церемонії. В результаті «походу»: жінка — ображена, що так і нічого путнього не купили, вона знову лишається «гола і боса»; глава сімейства — ще тиждень житиме у «мовчанні», будучи шокований ціною на кофтинку з хутряним коміром та прозорими рукавами. Дитина — почуття схожі з маминими + глибока психологічна травма… А от у Інтернет-магазині будь-хто з подружжя тихенько у вільний час замовив, і вже за кілька днів ви всією сім’єю йдете у відділення пошти за посилкою, ніби від Санти.
Але купівля у світовій мережі не завжди є безпечною, тому краще запам’ятати кілька корисних правил для купівлі. Ніколи, ніколи не купуйте на ОЛХ товар, якщо на нього фантастино-низька ціна. Пам’ятайте, що це пропозиція з серії «прівєт лохам». По-друге майже всі Інтернет-магазини , особливо ті що продають дитячий одяг пропонують після оплату, тобто ви отримали посилку, роздивилися та перевірили одяг і тоді розраховуєтеся. І по-третє, намагайтеся не купувати речі на сторінках «Девочкі, сабіраю заказ на ростовку». Повірте, що у цьому випадку ваша дитина півзими може проходити без тієї теплої шапки, яку ви замовили ще наприкінці жовтня.
То ж любі матусі, не знаю чи вам стане корисним мій досвід, але пам’ятайте, що головне для малюка не «крутелячий прикид», а незабутній час проведений разом із ним.
Залишити відповідь