Відсьогодні на Укрпошті отримати посилку можна, пред’явивши документи в додатку «Дія»

Сьогодні, 9 жовтня, у Всесвітній день пошти Міністерство інфраструктури України, Міністерство цифрової трансформації та АТ «Укрпошта» уклали тристоронній меморандум про взаємодію та співпрацю у сфері цифрової трансформації, розвитку цифрової інфраструктури, а також оптимізації надання адмінпослуг і послуг поштового зв’язку. Першим кроком до цього стала можливість використання клієнтами Укрпошти додатку Дія для пред’явлення електронних версій своїх документів при отриманні посилок. Про це йдеться на Урядовому порталі.

— Сучасна цифрова держава має працювати на людей і для людей. Саме таким шляхом повинна йти Україна у запровадженні якісних та зручних сервісів для своїх громадян. Спільно з Мінцифри ми продовжуємо активну роботу над реалізацією важливих цифрових ініціатив у галузі транспорту. З грудня минулого року, коли почав роботу транспортний портал електронних послуг e-transport.gov.ua, понад 7 тисяч перевізників зробили понад 450 тисяч замовлень дозволів на міжнародні перевезення. Ще більше 12 тисяч замовлень ми отримали на послуги в е-кабінеті моряка. А відсьогодні Укрпошта запустила можливість використовувати додаток Дія для пред’явлення документів при отриманні посилок. Ми продовжуємо удосконалювати існуючі механізми та розширюємо перелік майбутніх сервісів, якими також можна буде скористатися зручно, в онлайн-режимі, не виходячи з дому. І розпочинаємо співпрацю у розвитку цифрових сервісів для Укрпошти, — зазначив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

За його словами, пред’явлення клієнтами цифрових документів через додаток Дія здійснюватиметься у всіх комп’ютеризованих відділеннях Укрпошти. З їх допомогою можна отримати всі внутрішні та міжнародні відправлення, листи тощо без післяплати або з післяплатою на суму до 5 тисяч гривень. З наступного року в планах Укрпошти прибрати і це обмеження.

Верифікація клієнта відбувається за лічені секунди — шляхом зчитування індивідуального цифрового штрихкоду, який генерує застосунок Дія для кожного окремого електронного документа користувача.

— Ми маємо дуже амбітні цілі — щоб всі публічні послуги можна було отримати онлайн, а цифрові аналоги документів приймати по всій території України. Але для їх досягнення нам потрібна підтримка партнерів. Спільно з Мінінфраструктури вже запущено транспортний портал електронних послуг, електронний кабінет моряка та розпочато впровадження е-ТТН, що вже покращило умови ведення бізнесу в Україні. Вже сьогодні громадяни мають можливість отримати посилку, надавши працівнику Укрпошти цифровий документ у застосунку Дія. І це тільки перші спільні кроки, в подальшому ми плануємо оцифрувати всі адміністративні послуги у сферах транспорту та зробити послуги поштового зв’язку швидкими та доступними для громадян та бізнесу, а також забезпечити взаємодію між ЦНАП та відділеннями Укрпошти та можливість електронної ідентифікації клієнтів Укрпошти, — зазначив Віце-прем’єр-міністр України — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

Відтак, серед напрямів співпраці Міністерств та Укрпошти у рамках Меморандуму є:

  • запровадження інструментів надійної та зручної ідентифікації клієнтів через Інтегровану систему електронної ідентифікації;
  • підвищення якості надання та доступності адмінпослуг та послуг поштового зв’язку;
  • покращення позицій України в рейтингу електронної участі ООН;- розвиток інноваційних технологій у сфері поштового зв’язку тощо.

— Одним із пріоритетних напрямів роботи для Укрпошти є цифровізація поштової сфери. Після десятків років «технологічного застою» нам вдалося розпочати історичні зміни. Для порівняння: у 2016 році з понад 11 тисяч відділень лише 20 % мали комп’ютер, а станом на сьогодні ми вже комп’ютеризували всі поштові відділення у населених пунктах, де проживає більше 2000 людей. Решту обслуговуватимуть сучасні поштові авто, оснащені всім необхідним. Перші 630 таких пересувних відділень уже працюють в 7 областях, в наступному році їх буде біля 2500 на всю країну. Окрім техніки і авто, ми міняємо і софт. Наразі проводимо закупівлю нової ERP-системи для налагодження внутрішніх процесів. На черзі — нова фронт-система для автоматизації всіх процесів у відділеннях та роботи операторів, щоб підвищити якість послуг та скоротити час операцій. Третім етапом стане впровадження CRM-системи. І це означає не лише повний перехід Укрпошти на сучасні послуги, але і цифровізацію зокрема і найвіддаленіших куточків України, де поштові відділення — це єдина можливість скористатися логістичними, фінансовими чи торговельними послугами, — зазначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Читайте у цій рубриці