У Шепетівці придбали асфальтний міні-завод на колесах
КП «Шепетівське ремонтно-експлуатаційне підприємство» за кошти міського бюджету придбало нову техніку для ремонту доріг.
Новенький рециклер асфальтобетону РА-800 якісно виготовляє гарячу асфальтобетонну суміш в ємності установки.
— Рециклер дасть можливість проводити ямковий ремонт у холодну пору, — зазначив головний інженер ШРЕПу Євген Ступак. — За допомогою інфрачервоного нагрівача прогріваємо покриття та асфальтуємо ямки при температурі 10 градусів морозу. У цей період асфальтові заводи не працюють, що зупиняє ремонт взимку.
Рециклер здатен виробляти до двох тон суміші на годину.
— Процес виготовлення суміші схожий на приготування борщу, — посміхається головний інженер, пояснюючи роботу нової техніки. — Дозовано додаємо бітум та інертні матеріали (гравій, пісок, мінеральний порошок). Перевага РА-800 ще в тому, що на місці знімаємо старе асфальтове покриття, перероблюємо його та латаємо дорогу.
Рециклер асфальтобетону РА-800 за зміну може виготовити 8-10 тон суміші, якої достатньо щоб встелити 100 квадратних метрів дорожнього покриття.
Наскільки міні-завод на колесах допоможе покращити стан доріг у Шепетівці?
— Все залежить від Шепетівської міської ради, яка є замовником послуг, — додав Євген Ступак. — ШРЕП зможе провести фінансування в межах виділених місцевою владою коштів.
Нова техніка розпочне працювати на вулицях міста, коли закуплять необхідну сировину.
— За новими вимогами комунальне підприємство може придбати матеріали через електронну систему «Прозоро», — додав головний інженер. — Бітум, щебінь вже маємо, ще потрібно придбати мінеральний порошок і почнемо працювати, сподіваюсь, до п’ятниці.
Армянскому бизнесу конец.
Не хвилюйтеся😌, мова йде про ямковий ремонт, а не про встелення нового покриття
Это начало.
асфальтно-валютний конвертор. з одного боку асфальт з іншого валіза з грішми. 100% рентабельність.
Буде ще більше ямів на дорогах.😂
Un like!!!! 👎
Это хорошее оборудование польско-украинской компании TICAB. Наконец-то и в Украине начинают покупать и использовать. А то всё в Европу-Америку отправлялось…Получалось, что сапожник без сапог: у нас делают хорошее оборудование, а работает оно по ремонту дорог в Польше, Англии и т.д. Так что луч надежды засиял!!