Три депо Південно-Західної залізниці долучилися до «італійського страйку»

Три депо Південно-Західної залізниці долучилися до «італійського страйку»

У вівторок, 12 жовтня, у 10-ти депо Укрзалізниці розпочався «італійський страйк» ініційований вільною профспілкою залізничників України (ВПЗУ). До акції долучилися шість депо Південної залізниці, три депо Південно-Західної, працівники Придніпровської гілки та Львівське Західне депо. У профспілці зазначають, що залізничники просто не випустять з депо ті рухомі склади, які мають неналежний технічний стан.

За словами екс-начальника Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина, який працював на заначеній посаді з 2002-го до 2015-го, наразі в УЗ значна кількість рухомого складу з простроченим ремонтом:

  • 70 % локомотивів (з 2 тис.);
  • 80 % пасажирських вагонів (з 2,5 тис.).

«О 12:30 працівники Укрзалізниці починають італійський страйк. Або «роботу за інструкцією», коли весь персонал виходить на роботу, але виконує тільки ті дії, які не суперечать техніці безпеки й посадовим інструкціям. А через те, що з цим в Укрзалізниці, м’яко кажучи, є проблеми, робота фактично буде заблокована», — зазначив голова незалежної профспілки Укрзалізниці Олександр Скиба.

У день початку страйку на рейси планували не випустити 8–10 складів. Про те, скільки триватиме цей страйк і якими будуть його масштаби, поки не відомо. Повідомили у Ukraine Rail Monitoring.

У перший день страйку було затримано відправлення 6 пасажирських поїздів та виникли значні перебої у вантажному русі. Вчасно не будуть доставлені вантажі для великих клієнтів-вантажовідправників, серед яких зернотрейдери, будівельники та металурги.

«АТ «Укрзалізниця» стурбована такою ситуацією, адже компанії у вересні вдалося стабілізувати ситуацію з перевезеннями та, як наслідок, отримати позитивний фінансовий результат. Наразі подальша позитивна динаміка роботи під загрозою, компанія працює над тим, аби стабілізувати ситуацію з перевезеннями», — йдеться у повідомленні Укрзалізниці.

У середу, 13 жовтня, АТ «Укрзалізниця» провела черговий конструктивний раунд переговорів із Профспілкою залізничників і транспортних будівельників України. Товариство виступає за діалог та засуджує деструктивні дії профспілок, які ставлять під загрозу планову роботу щодо збільшення годинних тарифних ставок і посадових окладів залізничників.

«Також вдячні залізничникам, які не піддаються на провокації та сумлінно виконують свою роботу. Перепрошуємо пасажирів та вантажовласників за те, що вони стали заручниками ситуації», — повідомили в АТ «Укрзалізниця».

Ще на початку вересня Вільна профспілка залізничників України (ВПЗУ) повідомила главі уряду Денису Шмигалю і міністру інфраструктури України Олександру Кубракову про оголошення на підприємствах АТ «Укрзалізниця» передстрайкового стану.

Профспілка висунула такі вимоги:

  • спонукати (примусити) керівництво АТ «Українська залізниця» виконати п. 3.2.1 (забезпечувати підвищення рівня заробітної плати не менше ніж на 25 відсотків щороку) та п. 3.2.2 (здійснювати підвищення заробітної плати шляхом перегляду тарифних ставок і посадових окладів зі збереженням міжрозрядних та міжпрофесійних співвідношень, але не рідше одного разу на рік) чинної Галузевої угоди між Державною адміністрацією залізничного транспорту України та профспілками;
  • замінити непрофесійний склад органів управління АТ «Українська залізниця» (правління, наглядова рада) на професійний, який користуватиметься довірою і підтримкою залізничників;
  • забезпечити працівникам АТ «Українська залізниця» безпечними умовами праці, передбачені чинним законодавством України.
Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


3 коментарі до статті «Три депо Південно-Західної залізниці долучилися до «італійського страйку»»

  1. Alexander Bereznuk коментує:

    Вимоги:
    -високу зарплату(гідну))
    -кмітливе керівництво, яке задовольнить працівників і
    -забезпечить гідні умови праці…
    Років 33 тому, в часи перебудови, саме такі умови і в такому ж порядку ставили робітники всіх підприємств, навіть вибирали собі керівників…і де всі ті заводи?
    Залізниця лише і тримається завдяки вливанням з бюджету…і тому й досі Південно-Західна залізниця на Північному-Сході країни…
    Десь недавно зустрічалось, що в невеликій Чехії 117 залізничних компаній різних напрямків, хтось банкрутує, хтось на плаву, хтось на гребені…держава не втручається, компанії не вимагають

  2. Artur Liepinsh коментує:

    Смішно виходить: “Ми не будемо випускати технічно несправний рухомий склад, який самі ж не відремонтували, і будемо його тримати, поки не відремонтуємо, а як хочете, щоб ми не ремонтували, то підніміть нам зарплату на 25% і змініть керівництво”😁😁😁

  3. В коментує:

    Лієпіньш, ти хоч знаєш, наскільки зношені локомотиви і вагони? Подякуй за це Кравчуку, Кучмі, Ющенку, Овочу, П. Мальдівському і Зе.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



У наступному році частина 60-річних українців залишиться без виплат
Платформа BlaBlaCar в Україні стане платною для тих, хто бажає отримати послугу
Корпоративне вантажне таксі: особливості та переваги
Уряд посилив вимоги до дизельного пального
На вокзалі Шепетівки відкрили центр вакцинації
Співробітники Укрзалізниці не допустили 18 пасажирів до поїздки

Читайте у цій рубриці



Для підприємців із грудня зростуть податки
Нове меню у школах. Як просуваються зміни?
У наступному році частина 60-річних українців залишиться без виплат
Пів сотні порід собак потрапили до списку небезпечних: за їх вигул не за правилами — штраф
Розширення програми доступних кредитів для бізнесу. Що слід знати?