Чому шепетівчан не перевозять автобуси «Man» та «Neoplan»?

Питання щодо якості перевезень у громадському транспорті на міських маршрутах у Шепетівці порушують щороку. Але сьогодні, 7 вересня, на черговому засіданні виконкому спитали з перевізника не лише стосовно відповідності дотримання розкладу руху, а й стану самих транспортних засобів.

Останнім часом викликало невдоволення у пасажирів не дотримання розкладу руху у звичайному режимі та маршрутного таксі маршруток №3 «кільцевий» та №11 «Залізничний вокзал — Судилків». Надходили скарги, що автобуси не ходять, особливо у вихідні.

— За умовами конкурсу на маршруті №11 має їздити два автобуси, — розпочав Олександр Гринь, начальник управління економічного розвитку виконкому Шепетівської міської ради. — Але як бачимо, що регулярність руху «одинадцятки» — найгірша: травень — 49%, червень — 61%, липень — 61%, серпень — 87%. У договорі передбачено дотримання не менше 95% регулярності руху. Виконання умов договору покладається саме на перевізника.

З травня 2017 року обидва маршрути обслуговує ПрАТ «Шепетівське АТП-16807». Його можна вважати монополістом на ринку перевезень у місті. 67% міських маршрутів виконує саме вказане підприємство, до того ж, за умовами договору так триватиме ще 3 роки.

Не тільки власники автопарків мають потребу в якісних запчастинах до двигунів. Найбільш поширені бензинові двигуни також використовуються в мототехніці, господарському та садовому обладнанні. Знайти запчастини до двигунів, на яких працює така техніка Ви завжди можете в інтернет-магазині SM STORE. Детальніше у каталозі за адресою: https://sm-store.com.ua/zapchasti-na-dvigatel-168f

Голова правління ПрАТ «Шепетівське АТП-16807» Руслан Савчук спробував пояснити ситуацію, що виникла:

Руслан Савчук, голова правління ПрАТ «Шепетівське АТП-16807»

— В суботу автотранспорт №11 та №1 рухаються по одному маршруту. Тобто 6 автобусів закріплені за цими маршрутами мають рухатися з інтервалом 7 хвилин. А в Шепетівці такого пасажиропотоку немає.

Зокрема, цікавило членів виконавчого комітету, чому по місту не курсують автобуси «Рута», які ПрАТ «АТП» виставив на конкурс.

— Нові жовті автобуси були заявлені на конкурс перевізників, але людей ви возите у інших. Де обіцяні великі автобуси? — поцікавилися члени виконкому.

— Виручка з одного автобуса — 900 гривень, а той, що заявлений у конкурсі, потрібно заправити на 1800 гривень. То хто тоді покриватиме різницю? — відповів Руслан Савчук.

Також обговорили не менш болюче питання — перевезення на маршрутах №6 та №6-А.

— Обидва мають назву «Залізничний вокзал — Школа №8», але жоден не їде до школи, зупиняються зупинкою раніше, — зауважив Олександр Курганський, директор школи. — Автобус до школи ходить двічі на день — о 8:15 та 14:15. Але не всі вчителі та учні встигають на нього. Самі розумієте, бувають різні ситуації, що потрібно затриматися. Тому прошу, аби ще додатково автобус ходив о 15:15, та о 17:15 забирав дітей з дошкільного закладу. Бо довести в садочок маленьких дітей на 603-й кілометр — це три кілометри.

Прохання освітянина було почуте і виконком таки включив його у перелік проекту рішення про стан виконання договорів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах. Також постановили довивчити питання стосовно перевезень на маршрутах №11, №3, №6 та №6-А. Навіть терміни окреслили — грудень 2017 року.

Нагадаємо, що в Шепетівці нині є 15 діючих маршрутів, а перевезення пасажирів здійснюють 26 одиниць транспорту.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


1 коментар до статті «Чому шепетівчан не перевозять автобуси «Man» та «Neoplan»?»

  1. Полина Камак коментує:

    А чого нікого не цікавить перевезення за маршрутом 9?


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Читайте у цій рубриці