Порушили ваші права — зверніться у захист прав споживачів
Щодня, купуючи товари в магазині, шепетівчани наражають себе на небезпеку: придбати неякісний товар. Однак, лише одиниці знають, що їх права можуть захистити. Для цього варто лише звернутися до консультаційного пункту захисту прав споживачів, що діє на базі Держпродспоживслужби.
Започаткували такий пункт минулоріч у червні. Відтак, у 2018-му році в структурному підрозділі Головного управління Держпродспоживслужби, що в місті Шепетівці, зареєстрували 4 таких звернення. Також одна скарга надійшла й у 2019-му. Переважно споживачі зверталися через придбану техніку невідповідної якості.
Не бійтеся захищати свої права
— Споживач має право обміняти товар неналежної якості протягом 14-ти днів, не рахуючи дня купівлі, — розповідає начальник Шепетівського районного управління Головного управління Держпрожспоживслужби в Хмельницькій області Віталій Стародубов. — Обмін товару проводиться за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також пломби та ярлики.
Однак, для цього варто мати документ, який підтверджує придбання. Отож, шепетівчанам при придбання вартісного продукту варто просити у продавця чек.
Продали неякісний товар — вимагайте обміну
— Згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачі», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного, споживач має право вимагати пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк, та відшкодування витрат та усунення недоліків товару, — пояснює Віталій Стародубов.
Отож, покупець має право на розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми. Також, за бажанням, можна вимагати заміни товару на такий самий або ж аналогічний.
Якщо ваші права порушено
— Ми розглядаємо всі звернення споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін. У разі виникнення проблем, пов’язаних із придбанням товарів чи послуг, не гайте свого часу й коштів, звертайтеся до Держпродспоживслужби. Тут нададуть вам відповіді на питання та допоможуть відстояти свої права, — додав Віталій Вікторович.
У випадку, коли права споживача порушено, варто звернутися до структурного підрозділу Головного управління Держпродспоживслужби, який знаходиться за адресою:
- місто Шепетівка, вулиця Героїв Небесної Сотні, 94.
Також скаргу можна відправити й на електронну адресу:
Нехай ця служба проведе суботній рейд щодо підприємців з Рівного,які щосуботи відкрито торгують протермінованими солодощами біля “Вопака”,на масові зауваження покупців щодо дозволу та документаціі на такий товар- повний ігнор!!! Доречі черги там довгі,купують цукеруки дітям,а товар 8-9 місячноі давнини з дня останньоі дати дозволеноі реалізаці…Зверніть увагу на цих торгашів!!!!
Поддерживаю!
От себя добавлю про мясные продукты, продаваемые там же неопрятными тётками под уличной пылью. Аж блевать тянет.
А вообще, в базарный день, на проспекте торгует мясными продуктами несколько грязных бусов со Славуты, и др. районов, без холодильников, и герметичных салонов
Пока такой бус доезжает в Шепетовку со Славуты, в него забивается куча дорожной пыли, включая лошадинное гамно. Ну, очччччень аппетитно.
Я понимаю, что это лицо украинской экономики, под руководством “эффективных менеджеров”. Но, это закончится эпидемией. Надо что-то делать!
Где находиться эта служба???
Светлана Мироненко, так у статті вказана адреса. Це поруч із залізничною лікарнею.