«Алло, ваша дитина в біді!»
Схеми, в яких зловмисник телефонує на мобільний телефон потенційній жертві, вже давно відомі. Бо використовують найчастіше знайомий сценарій: «Ваш син знаходиться у лікарні, або скоїв ДТП і у нього серйозні проблеми». І хоча про такі випадки інформують ЗМІ, на шахрайстві «з материнськими почуттями» потрапляють все нові жертви.
Так, 24 березня невідома зателефонувала 60-річній шепетівчанці та повідомила, що її доньку можуть притягнути до відповідальності за скоєння ДТП. Але спочатку шахрайка поцікавилася в жертви, чи є в неї донька, назвавши її ім’я.
Таким чином, увійшовши в довіру, невідома повідомила, що донька потерпілої збила дитину і потрібні гроші на лікування. Назвала суму 500 доларів.
Жінка, вже у поліції пояснила, що грошей таких не мала, тому швиденько побігла у ломбард, щоб здати золоті прикраси. А тоді вже перерахувала всі кошти, що мала — 13 тисяч гривень.
До речі, телефонували не посеред ночі, щоб скористатися сонним станом людини, коли погано ще усвідомлює, що відбувається. Дзвонили о 10-й ранку. Невідомо, чому шепетівчанка після отримання такої новини не перевірила інформацію, хоча б спробувала зв’язатися з донькою? Цього жінка не змогла пояснити навіть полісменам.
— Вкотре попереджаємо громадян, коли зателефонували вам на мобільний невідомі і повідомили якусь інформацію про дітей чи інших родичів — не панікуйте. Спробуйте перевірити почуте — щонайменше зв’яжіться з рідними. У видку прохання перерахувати гроші, відразу повідомляйте у поліцію, — кажуть у національній поліції.
У цьому випадку потерпіла могла уникнути втрат, просто зателефонувавши до своєї доньки.
Залишити відповідь