Інна Сікора: «У наданні послуг головне — бачити результат»
Ой, минули ті часи, коли щовесни господині Шепетівщини чекали ясного та сонячного дня, аби вивести на двір увесь сімейний підряд для прання великого килима. Процесія могла затягтися на цілий день. Спочатку господар мужньо вибивав із килима непотріб, далі дружина починала його прати з щіткою та мильним засобом. На це йшло чимало відер води, нервів та сварок. Далі до сутінок малеча пильнувала килим, аби його хтось не поцупив.
Можливо комусь і до душі така «сімейна» традиція, але часи змінилися і наразі прання килимів — це та побутова послуга, яка заощаджує час та береже мир у сім’ї.
На ринку надання побутових послуг у Шепетівці підприємець Інна Сікора вже понад 10 років. Жінка у своїй справі керується золотим правилом: якість переважає вартість. Кілька років тому на базі своєї автомийки Інна почала надавати послугу з прання килимів. Як і на торгово-промислових об’єктах, де застосовують спеціальні підлогомиючі машини https://ipc.in.ua/katalog/akkumulyatornye-polomoechnye-mashiny.html, тут також використовують різноманітне сучасне обладнання.
— Не секрет, що на всіх мийках Шепетівки перуть килими. Але ми до такої послуги підійшли професійно і навіть встигли стати учасниками клубу килимочистів. До нього входять підприємці з Білорусії, Казахстану, Туреччини. Важливо зазначити, що найкращий досвід має саме Туреччина, оскільки там найбільше килимів, — розповідає Інна Сікора.
Принагідно, ми завітали на автомийку, аби побачити сам процес від А до Я.
— Суворих правил прийому килимів у роботу немає. Обов’язково клієнту видаємо документ, збоку є пам’ятка. В її тексті йдеться про всі ризики, які можуть статися. Це важливо, бо килими привозять різні, часто старі. Може в процесі статися так, що вилізе нитка, тому попереджаємо, — додали на мийці.
Як засоби для прання, плямовивідники, обладнання, так і решта реманенту — професійні.
— Ось бачите такий прилад, ним вже після сушки зчищають ковтуни та дрібний ворс. Білі килими після прання та сушки обовֹ’язково загортаємо у плівку.
Сезонності в цієї послуги для виконання немає, адже після прання килим проходить через центрифугу. В процесі майже вся волога виходить. Далі досушують на свіжому повітрі. Тривалість виконання послуги до 3-х днів. Влітку процес проходить ще швидше.
Ми не могли не поцікавитися щодо вартості послуги — темний або кольоровий килим 2×3 метра обійдеться в 180 грн. Такий самий білий — 210 грн.
— Чомусь наші люди перуть килими сезонно, чи до свят якихось. Насправді прив’язки не повинно бути. Хочеться чистоти — завжди раді, — каже панні Інна.
” День за днем ” рекламує мойку ??? А скільки стоїть така реклама,акщо не секрет???
Дмитрий Павловский, це не реклама (не вказана назва, адреса чи телефон). Відповідно, відповідь на Ваше запитання: ніскільки. Передбачаючи Ваше друге запитання, якщо маєте пропозиції про кого ще можна написати (без реклами) — звертайтеся. Сьогодні День працівників побутового обслуговування і у нас виходить серія відповідних публікацій.
Шедевр журналістики, то про закусочні статті писали, це вже про мийку килимів. Брете за це гроші, то вже зробіть якісну рекламу і напишіть що це реклама.
Ми вже багато років користуємося цією послугою,й завжди задоволені.Колектив ввічливий, виконання швидке.Бажаємо всім успіхів,й відкрити хімчистку для речей.Дякуємо господині і колективу.
Мойка класна,для неї реклами непотрібні