В серпні жителі Хмельниччини купили нових авто на 4 мільйони доларів
У серпні у Хмельницькому та області зареєстрували 135 нових автомобілів. Загальна сума витрат на покупку нових авто в регіоні склала 4 мільйони доларів.
«Серед марок лідером продажів став японський бренд Toyota. У Хмельницькому зареєстрували 30 автомобілів цієї марки на суму понад 1 мільйон доларів без врахування вартості додаткового обладнання. В трійку найпопулярніших марок увійшли Renault і Volkswagen» — повідомляє сайт з продажу автомобілів RST.ua.
У рейтингу моделей на першому місці минулого місяця у регіоні був кросовер Toyota RAV4. Крім нього були популярними Renault Duster і Volkswagen Tiguan.
Серед усіх зареєстрованих авто 77 % склали кросовери. 35 % — машини з дизельними моторами, а середній об’єм двигуна склав 1,9 тисяч сантиметрів кубічних.
Загалом впродовж серпня в Україні зареєстрували 7 тисяч нових машин. Загальна сума витрат на покупку цих авто склала 210 мільйонів доларів США. Серед цих авто — 5 тисяч кросоверів, що складає майже 75 % від загального обсягу авторинку. Українці купували і машини преміум-сегменту: Rolls-Royce Cullinan, Bentley Continental GT, Mercedes-Benz GT AMG, п’ять Porsche 911 та вісім електромобілів Porsche Taycan. Прикметно, що у рейтинг не потрапила Subaru XV, характеристики якої виглядають цілком пристойно.
У липні в Хмельницькій області зареєстрували 170 нових автомобілів. Загальна сума витрат на покупку нових авто в регіоні тоді перевищила 5 мільйонів доларів.
Щодо загального ринку по Україні, то як повідомляє AUTO-Consulting, в серпні обсяг продажів нових легкових автомобілів не втримався на високих показниках, заданих в липні, і скоротився на 17 %. Спад був зафіксований у більшості операторів. Серпень виявився на 23 % гірше для авторинку, ніж липень 2020 року. Це не дозволило авторинку вийти на позитивний тренд за підсумками 8 місяців і ринок як і раніше йде з негативним результатом —4 % до показника 8 місяців 2019 року.
Лідерство в серпні зберегла Renault, а буквально слідом фінішували дилери Toyota. А ось на третьому місці — тепер Volkswagen (зростання продажів + 37 %), який міцно зайняв місце вибулого з цієї позиції Kia. Більш того, Kia став невдахою серпня і продажу цього бренду обвалилися до показників 15-го місця зі спадом —63 %. Тепер Kia продає стільки ж, як і дилери Chery. Обсяги корейського бренду тут же поділили між собою Hyundai і Suzuki, які і стали тепер № 4 і № 5.
Залишити відповідь