Начальника та провідника потяга «Ковель-Москва» звільнять за випихання пасажира з електронним квитком

В «Укрзалізниці» заявляють, що будуть звільнені провідниця і начальник поїзда «Ковель–Москва», які на станції Кривин у Славутському районі, на ходу виштовхали з потяга пасажира з електронним квитком.

Про це в коментарі кореспондентові «Укрінформу» заявив заступник директора департаменту пасажирських перевезень в далекому сполученні ПАТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан.

— На даний час поїзд прибуває в депо, сьогодні одразу ж буде проведена відповідна перевірка цього факту. Діям усіх, причетних до інциденту особам, буде дана відповідна оцінка і будуть зроблені найрадикальніші висновки. Я вам скажу однозначно, що ці люди в нас працювати більше не будуть, — сказав він.

Керівництво «Укрзалізниці» просить вибачення у пасажирів за ситуацію, що сталася.

Як повідомлялося, на станції Кривин, що у Славутському районі, пасажирам через несправність техніки касир не роздрукувала електронні квитки. Їм начальник потяга 078 ЛЦ сполученням Ковель–Москва відмовила зайняти місця у вагоні.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


15 коментарів до статті «Начальника та провідника потяга «Ковель-Москва» звільнять за випихання пасажира з електронним квитком»

  1. Любов Черниш коментує:

    Правильно, бо це не одноразові такі випадки.І дітей з потяга викидали

  2. Правильно

  3. Правильно

  4. Виктор Мищенко коментує:

    Правильно, і щє щоб возмістили гроші на потрачений білет в х10

  5. Микола коментує:

    Чому написи на вагоні російською мовою?

  6. Тамара Тюрина коментує:

    Ось вам і європа….навіть у росії такого немає.Та і поїзд скільки ним їхала старий, брудний зі смердючими туалетами.

  7. Ирина Панасюк коментує:

    Їх мало звільнити, з них треба моральні збитки стягнути за таку поведінку.

  8. Lyudmila Kirilyuk коментує:

    21 століття на вулиці. Якщо білет в телефоні… то не потрібно друкувати. Залізниця має це передбачити на всі потяги без винятку!!!

  9. Віталій коментує:

    Зілнити, моральну шкоду це все зрозуміло. Треба кримінальне провадження порушувати як замах на вбивство. Уявіть, це вони дорослого чоловіка виштовхнули, на цьому місці могла-б бути і дитина що їде на навчання. Таких не звільняти а садити за грати треба. Людина заплатила у Укрзалізницю гроші за проїзд а вони не забезпечили йому комфортний проїзд, навпаки виштовхнули з потягу створивши загрозу життю пасажиру!!!!

  10. Ірина коментує:

    Відшкодувати моральні та матеріальні збитки.Так принизити сьогодні людину.Соромно!

  11. А що зроблять з відповідальними за несправність обладнання на станції. Після чого людям прийшлось принижуватись і “проситись” у вагон з оплаченим білетом? А у провідника та у начальника поїзда є інструкція, що робити у випадку, коли обладнання на станції несправне. Саме легше всього зараз звільнити працівників, а виправити помилку, яка не повинна повторитись, ніхто не хоче. Наступного разу я теж без білета піду у вагон, і нехай тільки спробують мене випхати 🙂

  12. не мае транспортної міліції

  13. В коментує:

    Нерідко начальниками схожих поїздів стають люди, які за прийом на роботу дають хабаря. От якби з цією практикою Укрзалізниця поборолася. Тоді подібних прикрих інцидентів стало б значно менше. І менше випадкових людей потрапляло туди на роботу.

  14. С*ка,гнати таку непотріб!!!!

  15. В коментує:

    В Укрзалізниці нова директива: «Викинь пасажира з електронним квитком із потяга»


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Читайте у цій рубриці