Як визначити необхідні функції CRM-системи для вашого бізнесу

Як визначити необхідні функції CRM-системи для вашого бізнесу

CRM — це система, яка може принести користь вашому бізнесу у двох аспектах:

  • підприємство отримує низку інструментів, які допомагають будувати тривалі відносини з клієнтами і командою;
  • водночас клієнти отримують персоналізований підхід до взаємодії. Так ви здобудете їхню лояльність.

Щоб система справді полегшувала роботу й була дієвою, вона повинна мати функціонал, що відповідатиме процесам вашого бізнесу. Дізнайтеся більше про переваги інтеграції систем із CRM Solutions, їхні можливості та тонкощі вибору.

Щоб зробити правильний вибір, визначте бізнес-потреби

Проаналізуйте важливі завдання, які потребують автоматизації і з якими впорається CRM. Це може бути процес лідогенерації, обробка вхідних заявок, управління продажами, контроль запасів на складі та багато іншого.

Варто замислитися над цими питаннями:

  • Які у вас є проблеми з управлінням клієнтами чи внутрішніми процесами?
  • Які рішення необхідні для оптимізації ведення бізнесу?
  • Як CRM може стати вирішенням ваших потреб?
  • Як CRM допоможе масштабувати ваш бізнес?

Коли ви проаналізуєте бізнес-потреби, то зможете звузити пошук і обрати ефективну CRM-систему.

CRM Solutions дбає про підбір, впровадження та навчання роботі з CRM-системою, якою ви дійсно будете користуватися.

Як визначити необхідні функції CRM-системи для вашого бізнесу

Базові функції CRM

Під час вибору CRM-системи зверніть увагу на:

1. Персоналізованість

Вам потрібна платформа, що зможе підлаштовуватися відповідно до ваших потреб, ніші, кількості працівників та клієнтів. Чим більше налаштувань та кастомізації ви бачите, тим гнучкішою є CRM.

2. Аналіз даних та звітність

Актуальна аналітична інформація про результати дасть змогу вчасно виявити тенденції та прийняти рішення на основі важливих даних.

Щоб отримати складну інформацію в простій формі, потрібні високоякісні звіти.

3. Інтеграції

Переконайтеся, що платформа може працювати в тандемі з вашими поточними платіжними системами, поштовими сервісами, онлайн-складами та іншим програмним забезпеченням.

Вищезазначені функції необхідні кожному підприємцю, незалежно від жодних факторів.

Порівнюємо топ-3 CRM-системи

На ринку CRM-систем існує безліч чудових продуктів для порівняння та вибору. Всі системи різняться й відповідають різним нішам та потребам. Розглянемо три найпоширеніші CRM-системи:

Planfix

Planfix

Платформа Planfix дає змогу користувачам одночасно керувати продажами, маркетингом, виробництвом, логістикою, службами підтримки, фінансами та командами. Понад 68 000 користувачів використовують Planfix для автоматизації бізнес-процесів у більш ніж 7 000 компаній.

Переваги:

  • зручний інтерфейс;
  • проста міграція з електронних таблиць та інших CRM;
  • налаштування інтерфейсу відповідно до вимог компанії.

Зважайте, що ця система є досить складною для засвоєння та швидкого навчання, має неосновні функції для різних потреб. Водночас команда CRM Solutions завжди навчає команду клієнта користуватися системою.

Zoho

Zoho

Платформа має понад 360 000 клієнтів у всьому світі та велику абонентську базу, яка нещодавно перевищила 60 мільйонів користувачів. Zoho — це багатофункціональна система для широкого спектра потреб.

Переваги:

  • легкий для сприйняття інтерфейс;
  • потужні інструменти аналізу та звіту;
  • досконала кастомізація;
  • легка інтеграція інших ПЗ та додатків;
  • можливість імпортувати та експортувати дані.

Система має непрактичні можливості для «мікро» бізнесів, основна цільова аудиторія — малі та середні бізнеси.

Odoo

Odoo

ERP та CRM платформа Odoo має індивідуальну архітектуру, тому є дуже гнучкою й дає змогу автоматизувати найскладніші процеси. Система допомагає комплексно вирішувати питання автоматизації завдань у сфері продажів, маркетингу, закупівель та навіть складського обліку.

Переваги:

  • зручне керування запитами;
  • інтеграція з платіжними системами, поштою та іншими платформами;
  • наявність конструкторів сайту та розсилок;
  • система зрозуміла та проста для опанування.

Впровадження інтеграції з українськими сервісами буде переважно платним, тож візьміть це до уваги.

Навіть узявши до уваги всі настанови, які викладено в цій статті без професійної допомоги легко заплутатися при виборі.

Неправильне рішення в бізнесі вартує дорого, тому не слід ризикувати. Довірте питання підбору CRM-системи досвідченим консультантам CRM Solutions! Понад 6 років ми допомагаємо бізнесам обрати ідеальну CRM-систему або переконуємо не впроваджувати, якщо вважаємо, що вона не вирішить ваші бізнес-проблеми.

Імплементація та навчання персоналу

Під час вибору CRM-системи для свого бізнесу не забудьте звернути увагу на процес впровадження. Це не має потребувати багато часу та ресурсу.

У CRM Solutions ми не лише впроваджуємо системи з нуля, а й пропонуємо допомогу з навчанням персоналу для полегшеного процесу адаптації.

Для окремих відділів із 5 й менше працівників проводимо стандартне навчання. Для адаптації більших команд розробляємо індивідуальний план, який попередньо погоджуємо з керівниками. Після проведення навчання ми отримуємо відгук від компанії, за запитом пояснюємо функціонал повторно.

Стандартне навчання охоплює відеоматеріали та текстові інструкції, ефективні онлайн-заняття, тестування для засвоєння CRM. Ми робимо все, аби співробітникам було зрозуміло, як використовувати всі налаштування та інтеграції ефективно.

Підсумовуємо

Різноманіття пропонованих CRM-платформ вражає та водночас заплутує. Тому пам’ятайте, що ключовим аспектом вибору є орієнтація на вирішення потреб саме вашого бізнесу. Правильна платформа дасть змогу автоматизувати щоденну роботу, ефективно відстежувати результати, залучати потенційних і впорядковувати наявних клієнтів, а також рухатися до нових звершень. Тому перед початком впровадження необхідно провести бізнес-аналіз та визначити необхідні функції. Із цим завданням вам допоможе впоратися CRM Solutions.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppX
Підписатися на наші новини у месенджерах:

Теґи публікації


Вам також може бути цікаво


В одній із громад Хмельниччини бізнес за власний рахунок здійснить оновлення паркової зони
Автоматизація фітнес-клубів — неминучий процес, що вимагає певних рішень
Тайм-менеджмент у IT — лайфхаки від співробітників InProject HUB
Особливості розробки мобільних додатків на замовлення

Читайте у цій рубриці


Як відрізнити якісні шкіряні речі від підробки?
Вишиванки для дітей: символіка, традиції та поради з вибору
Чому з’являється конденсат на твердопаливному котлі?
Скільки коштує побудувати бомбосховище?
FacebookTelegramViberWhatsAppX