До 2030 року весь громадський транспорт планують замінити на електричний
Україна підтримує використання в містах екологічних видів транспорту, тому в рамках Національної транспортної стратегії до 2030 року планує повністю замінити весь міський громадський транспорт на електричний і створити відповідну інфраструктуру для цього. Про це йдеться на сайті Уряду.
Але поки автопарки громадського транспорту складаються з ГАЗів, Еталонів та Богданів — ще довго буде існувати потреба у надійних та якісних запчастинах, тких, як термостат двигуна, гальмівні колодки, трансмісії, карбюратори тощо. Все це, та багато іншого ви знайдете в каталозі надійного постачальника запасних частин avtoindustriya.com.
Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій 19 листопада під час Global e-Mobility Forum, організованому Міністерством клімату і довкілля Республіки Польща. Участь у форумі також взяли Прем’єр-міністр Польщі Матеуш Моравецький, Міністр клімату і довкілля Польщі Міхал Куртика, Єврокомісар з питань транспорту Адіна Валеан, урядовці та представники влади з Великої Британії, Швеції, Чехії, Норвегії, Швейцарії, Андорри, Португалії, Греції, Єгипту та інших країн.
— Ми підтримуємо використання в містах екологічних видів транспорту, зокрема міського електричного та електромобілів. Національною транспортною стратегією України до 2030 року передбачено, що міста замінять свій автопарк на електробуси, і буде створено відповідну зарядну інфраструктуру для них. У цьому напрямі ми зараз активно співпрацюємо з міжнародними фінансовими організаціями і готуємося до реалізації другої фази спільного проекту з ЄІБ «Міський громадський транспорт України ІІ», який передбачає оновлення парків громадського транспорту у різних українських містах і заміну їх виключно на електротранспорт, — зазначив Владислав Криклій.
Крім цього, спільно з бізнесом і громадськістю Міністерство розробило проект стратегії розвитку автомобільної промисловості в Україні, яка передбачає стимули для вітчизняного виробництва електрокарів, а також враховує популяризацію як приватного, так і громадського електричного транспорту.
Владислав Криклій додав, що Міністерство активно вболіває та повністю підтримує продовження дії звільнення від сплати ПДВ на ввезення до України електромобілів і у свій час доклало багато зусиль для скасування цього мита та ПДВ на електрокари. Також відомство ініціювало та активно долучилося до розробки ключових змін у державні будівельні норми в частині розміщення електрозаправок на дорогах.
— Сьогодні в Україні близько 25 тисяч електрокарів, 25 тисяч гібридів і майже 9 тисяч пунктів електрозарядних станцій, які розміщені здебільшого у містах. Ми ініціювали і вже працюємо над внесенням нових змін у ДБН щодо планування і забудови територій, які б дозволили розміщення електрозарядних станцій на всіх дорогах загального користування, у тому числі, і місцевих, — підсумував Міністр.
Хіба що ПАЗіки зроблять на батарейках.
В тарілках будуть їздити
Електричних