Як підприємствам звітувати в органи статистики онлайн

Підприємства Шепетівщини, які не звітують в органи статистики електронно, з 1 лютого 2019 року можуть скористатися послугами нового сервісу для електронного звітування — безкоштовне програмне забезпечення «Кабінет респондента», доступ до якого можна здійснити за посиланням: statzvit.ukrstat.gov.ua або знайти на офіційному веб-сайті Держстату чи Головного управління статистики.

Для реєстрації та роботи в «Кабінеті респондента» необхідно мати електронний підпис із двома сертифікатами: для підписання та шифрування. У разі відсутності сертифіката шифрування, обов’язковість якого передбачена наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 18.12.2012 № 739 «Про затвердження Вимог до форматів криптографічних повідомлень», потрібно звернутися до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг для його отримання.

Наразі сервіс підтримує електронний цифровий підпис (далі — ЕЦП) одного з наведених нижче кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (акредитованих центрів сертифікації ключів — АЦСК):

  • Інформаційно-довідковий департамент ДФС
  • АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
  • ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна»
  • Міністерства внутрішніх справ України
  • ТОВ «КЛЮЧОВІ СИСТЕМИ»
  • ТОВ «Арт-мастер»
  • ДП «Національні інформаційні системи».

Перелік АЦСК, які підтримуються в «Кабінеті респондента», буде розширюватися.

Коректна робота в «Кабінеті респондента» можлива в браузерах Internet Explorer версії не нижче 9, Mozilla Firefox 35+, Opera 12+, Google Chrome 45+.

При роботі в «Кабінеті респондента» слід користуватися реальним електронним підписом вашого підприємства, в якому має міститися код ЄДРПОУ, оскільки саме по коду ЄДРПОУ проводиться перевірка наявності Вашого підприємства в реєстрі звітності до органів державної статистики.

В пункті меню «e-mail» необхідно вказати реальну, активну адресу вашої поштової скриньки. Саме на зазначену адресу буде надіслано підтвердження реєстрації, проводитися оповіщення про залучення до звітування, про терміни подання звітності тощо.

Перед поданням першого електронного звіту респондент обов’язково повинен зареєструвати ЕЦП всіх посадових осіб, яким надано право підписувати відповідну статистичну звітність, а також печатку підприємства (за наявності). Для проведення процедури реєстрації ЕЦП необхідно заповнити та відправити Заявку. Після успішної подачі Заявки можна подавати статистичні звіти у електронному форматі.

У разі виникнення питань щодо роботи в «Кабінеті респондента» можна скористатись інструкцією користувача, розміщеною безпосередньо в «Кабінеті респондента».

Відділ статистики у Шепетівському районі запрошує Вас до «Кабінету респондента».

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Читайте у цій рубриці