В Ізяславі проводять терміновий ямковий ремонт за технологією «холодний асфальт»
Після сходження снігу і льоду на дорогах оголилися нові проблемні ділянки на багатьох вулицях міста Ізяслава. Тому було прийнято рішення розпочати ремонтні роботи на центральних вулицях, які мають тверде покриття.
«Для того, щоб зберегти дороги від подальшої руйнації та недопущення аварійних ситуацій, працівниками філії «Ізяславський райавтодор» ДП «Хмельницький облавтодор» проводяться роботи із ліквідації найбільш аварійно-небезпечних ділянок, використовуючи технологію «холодного асфальту». Роботи ведуться за рахунок Ізяславського міського бюджету (30 тис. грн). Заплановано ліквідувати ямковість на площі 50 квадратних метрів», — йдеться у повідомленні Відділу організаційно-кадрової роботи апарату Ізяславської міської ради.
Першочергово латають вибоїни, що несуть найбільшу загрозу учасникам дорожнього руху. Вже проведено ремонтні роботи на ділянках вулиць Козацька, Незалежності, Шевченка, Онищука, Микитюка. Технологія даного виду ремонту передбачає можливість його здійснення за будь-яких погодних умов (від –20 до +40 °C).
Холодний асфальт — специфічний багатокомпонентний матеріал. Має у своєму складі дрібнозернистий щебінь, бітум, органічні кислоти, полімери та пластифікатори. Від обраного складу залежать характеристики кінцевого продукту, наприклад за яких умов можливе укладання холодного асфальту.
Основною відмінністю холодного асфальтобетону від гарячого є набір міцності в результаті не охолодження матеріалу, розігрітого перед укладанням, а випаровування вуглеводів, що містяться в його компонентах. Даний матеріал використовується для термінового відновного ямкового ремонту на дорогах з різним ступенем транспортного навантаження. Якщо для аналога, що укладається гарячим способом, потрібно ретельно підготовити суху поверхню, то холодний асфальт менш вимогливий до погодних умов і вологості основи.
Утрамбовування холодного асфальтобетону проводиться з використанням віброплити.
Обмеженнями у використанні холодної асфальтобетонної суміші є: більш висока вартість, менша стійкість до навантажень і впливу вологи, довговічність, в порівнянні з аналогом, що укладається при високих температурах. Однак можливість використання при низьких температурах виправдовує його застосування при аварійному ремонті доріг.
Коли буде в нас
І як вони, бідні, без уяра живуть))