Які галузі найбільше постраждали за час карантину

Не дивлячись на те, що події останніх місяців наклали, безумовно, відбиток на всі сфери нашого життя, в деяких галузях не припинявся активний набір співробітників. Проте іншим «пощастило» менше. Експерти grc.ua дослідили, які сфери прийняли на себе основний удар карантинних обмежень та як це відобразилось на ринку праці.

Пропонуємо ознайомитися з основними тезами дослідження:

  • Абсолютній більшості (71 %) роботодавців вдалось уникнути скорочень — такі результати показали спільне дослідження видання «БІЗНЕС», міжнародного кадрового порталу grc.ua та KPMG Ukraine «HR в період пандемії». До того ж учасники опитування в рамках проєкту «Рекруторія» повідомили: 23 % роботодавців продовжували набір співробітників за «докарантинним» планом;
  • Більшість компаній не мала можливості розширювати штат протягом останніх місяців. Зокрема, опитування, проведене на початку квітня, показало, що 50 % роботодавців поставили на паузу підбір нових співробітників, ще 19 % проводять співбесіди, але для формування кадрового резерву. Ці данні збігаються з результатами дослідження «HR в період пандемії». Так, 46 % його учасників повідомили про тимчасове призупинення набору персоналу;

  • Серед галузей, які найвідчутніше скоротили кількість вакансій: готелі, ресторани, туристичні оператори, салони краси, непродуктовий ритейл, тощо;
  • У сфері гостинності весною традиційно відбувається активний пошук персоналу, який передує сезону відпусток та збільшенню попиту на послуги цієї сфери. Проте у березні цього року кількість вакансій у галузі зменшилась більше ніж на 50 % в порівнянні з лютим та ще майже на 40 % у квітні в порівнянні з березнем. Та й ті пропозиції про роботу, які розміщувались, були скоріше на перспективу, а не на оперативне працевлаштування;
  • Майже на чверть менше пропозицій про роботу розмістили у квітні представники галузі «Нехарчові товари народного споживання» (Будматеріали, виробництвом та торгівля тютюном, одягом та взуттям, текстилем, побутової хімією, косметикою тощо). А от у травні ця галузь почала оживати: станом на середину місяця у ній розмістили на 57 % більше вакансій, ніж у квітні;
  • Від’ємна динаміка в кількості вакансій протягом всього карантину спостерігалась і у сфері «ЗМІ, маркетинг, реклама, PR, дизайн, продюсування». Зменшення кількості рекламодавців призвело, в тому числі, до того, що шукати співробітників такі компанії стале рідше: на 4 % у березні в порівнянні з лютим, майже стільки ж у квітні та на 13 % у травні в порівнянні з квітнем;
  • Учасники дослідження «HR в період пандемії», представники бізнесу та роботодавців, повідомили: вже скоротили персонал 7,6 % компаній. А от ще 21 % роботодавців не відкидають можливості звільнень у найближчі 1–2 місяці. Паралельно з вищезгаданим дослідженням експерти grc.ua проводили опитування серед пошукачів, щоб дізнатись, як за час карантину змінились їх форма ти тип зайнятості. Результати близькі до картини, яку змалювали роботодавці: під скорочення попали 6 % респондентів. Серед них представники сфери гостинності, HR-менеджери та рекрутери, маркетологи, IT-спеціалісти, адміністративний персонал, менеджери по роботі з клієнтами та продавці в магазинах тощо.
Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


1 коментар до статті «Які галузі найбільше постраждали за час карантину»

  1. Петро коментує:

    забули, доктора і батюшки. Це саме більше пострадавші.Про батюшек всі в курсі Пасха, для них це як для селян жнива. А для докторів – планові операції відмінили,до речі смертність на Україні зменшилась, приєм обмежили, звідси – взяток не несуть, остався голий оклад. Звідси і почалося, дайте тройний оклад, не дали. Тоді будемо заражати і себе і пацієнтів. І в церкві так само. Саме більше заражених дали це лікарні і церкви.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Читайте у цій рубриці