Зареєструватися в центрі зайнятості можна через електронну пошту або залишити документи у скриньці

Зареєструватися в центрі зайнятості можна через електронну пошту або залишити документи у скриньці

У зв’язку із запровадженням в Україні карантину, Державним центром зайнятості 17.03.2020 був затверджений Протокол обслуговування центрами зайнятості/філіями клієнтів служби зайнятості на період дії карантину або надзвичайної ситуації.

Згідно з протоколом, прийом громадян тимчасово призупинений.

Наразі реєстрація осіб, які виявили бажання отримувати послуги служби зайнятості проводиться наступним чином:

  • шляхом подання документів (перелік зазначений нижче), необхідних для реєстрації на електронну адресу центру зайнятості/філії (за посиланням — https://khm.dcz.gov.ua/storinka/kontaktni-telefony);
  • шляхом вкладання копій документів в скриньку, яка розміщена біля входу кожного центру зайнятості/філії.

Перелік документів для реєстрації в службі зайнятості визначено Постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 792 «Про затвердження Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу».

Для надання статусу безробітного та призначення матеріальної допомоги по безробіттю особа подає заяви про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю (зразки розміщені на Інтернет — ресурсах Державної служби зайнятості, або поруч з оголошенням, яке розміщене біля входу центру зайнятості/філії ) та копії документів.

Перелік копій документів для реєстрації:

  • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • трудова книжка (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості);
  • документ про освіту;
  • військово-обліковий документ для осіб, які звільнилися із строкової військової служби.

Під час подання документів рекомендується обов’язково залишити контактний номер телефону.

Подані документи щодня опрацьовуються фахівцями служби зайнятості, які в обов’язковому порядку зв’язуються з клієнтами в телефонному режимі, повідомляють про отриманий пакет документів та пояснюють послідуючі дії.

Телефони гарячих ліній державного та обласних центрів зайнятості розміщені на порталі Державного центру зайнятості www.dcz.gov.ua.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppX

Підписатися на наші новини у месенджерах:

Новини партнерів


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності

Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Чоловіки віком від 18 до 60 років зможуть отримати паспортні документи тільки на території України
Захисник із Шепетівщини під час виконання бойового завдання втратив усі документи
У Шепетівці можуть відкрити один із офісів Всеукраїнської економічної платформи
На Хмельниччині міграційники оформили нову ID-картку для пораненого військовослужбовця
В Україні стартувала реєстрація для проходження НМТ
Під час ремонту укриттів ліцеїв офіційна представниця підприємця привласнила майже 830 тисяч гривень

Читайте у цій рубриці



В Україні презентували стратегію демографічного розвитку: що про це відомо
Реформа чи знищення: що чекає на сільські школи вже наступного року?
Чи повертатимуть чоловіків примусово з-за кордону в Україну: роз’яснення
Як не переїсти на Великодні свята?
Позначки на навчальних автівках змінюються з «У» на «Н»
Оновлюєш дистанційно, а далі може зв’язатися працівник ТЦК: як працюватиме е-кабінет військовозобов’язаних
FacebookTelegramViberWhatsAppX