Людина, що в жалобі, не має дбати про організаційні моменти поховання

Людина, що в жалобі, не має дбати про організаційні моменти поховання

Відносно якісними ритуальними послугами, які входять до переліку побутових, у Шепетівці містяни змогли скористатися ще наприкінці 90-х. На той час усього в кількох містах України підприємці взялися займати цю нішу, Шепетівка також — у переліку перших.

— Ще двадцять років тому, коли я з чоловіком розпочала цю справу, ми прагнули зробити надання ритуальних послуг якісними. Ми були свого часу першими, а досвід переймали з-за кордону, — каже Наталія Завістовська, власниця магазину ритуальних послуг.

Наталія Вікторівна переконана, що коли людина в жалобі, то вона не повинна бігати по всьому місту збирати довідки та дбати про організацію поховання. Тому справа пані Наталії з самого початку була зорієнтована на забезпечення всіх потреб у сфері поховання.

— Аби повністю виконувати ввесь спектр послуг з поховання потрібен договір з підприємством благоустрою. Та ми його не маємо. Зараз поясню чому: у другій половині 2000-х ми виграли тендер з обслуговування кладовища. На нього тоді виділялося 62 тисячі гривень. На ці гроші ми погодилися привозити гравій, пісок, воду. Також ми мали придбати комп’ютер, аби зробити електронну базу з поховань, огородити кладовище і побудувати ще один туалет. Врешті-решт нас попросили відмовитися від цього тендеру, натомість пообіцяли надати дозвіл на виконання послуги з ритуального перевезення. Ми цього дозволу чекаємо й нині, — розповіла пані Наталія.

Якщо бюрократію подолати не можна, то потрібно відпрацювати чіткий алгоритм в роботі, аби якомога якісніше виконувати те, що дозволяє законодавство:

— Людина в жалобі, самі розумієте, розгублена. І, з досвіду скажу, що професійна порада в цій справі — найцінніша. Ми відразу скеровуємо клієнта, які документи і де оформити в першу чергу. Далі підбираємо все необхідне для поховання. Завжди зважаємо на фінансові можливості замовника. Також організовуємо людей, які винесуть труну, — продовжила пані Наталія.

Людина, що в жалобі, не має дбати про організаційні моменти поховання

Буває так, що людина померла раптово, чи її родичі живуть у іншому місті, а все організувати потрібно за короткий термін:

— Є в асортименті й одяг як для чоловіків, так і для жінок: хустини, капелюхи, взуття. Маємо що й запропонувати з обрядових дрібниць — хустинки, свічки, хрестики, образки тощо.

Не виходячи з магазину, можна обрати й труну будь-якого штибу, хрест, вінки.

Людина, що в жалобі, не має дбати про організаційні моменти поховання

— Звісно фінансові можливості не всім дозволяють купити дорожчу лаковану труну. Але всі, які маємо в асортименті, навіть з дешевих, виготовлені з сухої деревини. Знаєте чому я на цьому наголошую? Уявіть, як важко нести труну з вологої дошки, а в ній ще й тіло. Потрібно входити у становище всіх, і навіть тих, хто нестиме покійного.

Але питання з сучасним катафалком чомусь для Шепетівки залишається відкритим. Це єдине, що «не дозволено» для бізнесу Наталії Завістовської:

— Це окрема тема і ми не йдемо на конфронтацію. Але в той самий час, як Старокостянтинів та Ізяслав мають сучасні катафалки, у Шепетівці їх катма. Ми маємо катафалк, але послуги ним надаємо лише в районі. Я вважаю, що конкуренція в сфері надання ритуальних послуг має бути чесною, а працювати всі повинні на рівних умовах.

Наталія Завістовська не одне десятиліття в цій справі, за цей час жінка сформувала стабільний колектив, навчилася згладжувати гострі кути у бюрократичних справах.

— Шкода, що й до тепер в нашому місті нікому так і не вдалося створити ритуального бюро, у якому можна отримати ввесь спектр послуг. В межах того, що нам дозволено законодавством, ми намагаємося зробити все, щоб людина провела час у жалобі та зайвий раз не переймалася організаційними моментами, — додала на завершення пані Наталія.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


3 коментарі до статті «Людина, що в жалобі, не має дбати про організаційні моменти поховання»

  1. Алла Азаренкова коментує:

    На розі проспекта дуже хороший салон! І як з автобусами зв’язатись порадили і столову.В важкі хвилини користуюсь іх послугами. Дякуємо за чуйність!
    Особлива подяка перевізнику- все добре і вчасно!!!!-телефон 0963633116.

  2. Виктор коментує:

    В Хмельницком есть такие услуги как вынос гроба,одевание умершего,в Славуте действительно катафалк современный бус.Хотелось попросить власти города Шепетовки обратить внимание ,как мы проводим в последний путь своих любимых родственников.Вот с документами действительно много работы,может действительно стоит прислушаться к предпринимателю . Мы все только будем благодарны.

  3. Гений коментує:

    Какая чудесная реклама!
    Прям захотелось помереть, но перед этим купить у них гроб подороже…


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності

Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Майор Шепетівського РУП вважає, що хороший оперативник має бути винахідливим
На Ізяславщині сьогодні ховають підлітка, який три тижні пробув у комі
У Шепетівці через 5 років відновила роботу координаційна рада з питань підприємницької діяльності
У Нетішині власники закладів громадського харчування шукали підтримки у влади
Не карантином єдиним: чим у Шепетівці запам’ятався 2020-й рік
Карантин вихідного дня: аргументи «за» і «проти»

Читайте у цій рубриці



Полісмени штрафуватимуть п’яних велосипедистів
Коли в українських селах з’явиться стабільний інтернет?
Цьогоріч в Україні проведуть 300 трансплантацій кісткового мозку
Парламент прийняв законопроєкт щодо розвитку інституту старост. Що змінилось?
Яка відповідальність чекає на боржника за несплату комунальних послуг
Шепетівський РВ УДМС інформує, коли змінювати ID-картки