Двоє шепетівчан без остраху взялися за підприємницьку діяльність
У новому торговому центрі «Я СімЯ» нещодавно відкрився новий відділ мобільної техніки «Icoverz».
— Уторік магазин побутової техніки закрився і ми з другом Олегом Яблонським залишилися без роботи, — розповів Віталій Джеря. — Того ж вечора в мене виникла ідея відкрити Інтернет-магазин, хоча не мав ніякого уявлення як створити сайт, його просувати. Я та Олег мали великий досвід із продажу техніки, але не знали маркетингових ходів.
Молоді чоловіки діяли рішуче, оскільки мали утримувати власні родини.
— На той час стартового капіталу не мали, а з обладнання був лише стіл, кілька стелажів та комп’ютер, — додав Віталій. — Чимось нагадувало про початок діяльності Стіва Джобса. Позичили гроші, але вклали не в той товар. Потім ледь-ледь «відбили» витрачене.
Після кількох невдалих спроб вкласти гроші, щоб вести рентабельно бізнес, молоді підприємці зрозуміли, що мають обрати один напрям і на сто відсотків займатися його розкруткою.
— Вирішили продавати мобільні телефони, — пояснив підприємець. — Купуємо у перевірених постачальників. Запровадили власні правила, щоб зацікавити покупців. Хоча в наявності телефонів немає, тому потрібно день почекати, допоки ми отримаємо замовлену модель. Зі свого боку пропонуємо клієнту кілька переваг — менша вартість, безкоштовно наклеюємо захисну плівку чи скло на екран, а ще допомагаємо навчитися користуватися покупкою. Якщо жінка після кнопкового телефону придбала смартфон, повірте, запитань виникає багато. Дехто навіть двічі на тиждень приходить на консультації.
Підприємці розуміють, що конкуренція на ринку мобільних телефонів велика, тому шукають різні варіанти, щоб зацікавити клієнтів, сповідуючи принцип: давати більше, ніж обіцяють. Важливою складовою успіху є співпраця з надійними сервісними центрами, такими як https://jobsservice.com.ua.
— Звичайно, починати складно, розуміємо, що маємо розраховувати лише на себе в усьому, тому максимально вкладаємося у розвиток, шукаємо цікаві та дешеві варіанти для тих, хто вирішив отоваритися в нашому магазині. Пропонуємо гарантію, вигідні умови кредитування тощо. Знаємо, що час коли ходиш на роботу, щоб лише відсидіти робочий час, минув. Потрібно креативити, шукати нові пропозиції. Якщо цього не зробимо ми, то зроблять конкуренти.
А де знаходиться цей торговий центр?
в новому приміщенні, там де магазин Зайка, тільки на 2 поверсі
А де позначка що матеріал на правах реклами?
у чому Ви побачили рекламу?
Наталия Гуринович а що ж це?)))
Олександр Островський завтра день торгівлі
День за днем це відповідь на моє питання?)) ок…припустимо це не реклама…що цікавого з цього матеріалу має почерпнути читач? Що такого особливого у цьому магазині?
Олександр Островський отож, в коментарях є відповідь на ваше запитання.
То реклама чи ні?))
Олександр Островський Я навіть здивувалася, чому продавці у новому ТЦ не захотіли використати можливість безкоштовно пропіаратися перед Днем торгівлі, відповівши на просте запитання, чому стали продавцями, виходили з відділів, коли бачили диктофон. Вирішуйте самі, пане Олександр, переконувати когось у чомусь не ціль цього поста. Гарного дня і цікавинок🤑
Так багато слів на просте запитання, яке вимагає відповіді так або ні
Олександр Островський ні
Ми займаемось корисною справою, а ви, як показан практика, завжди чимось не задоволенi, якщо питання до нас, то ви знаете же ми знаходимось. П.С. живiть своiм життям…….
Як показує практика, комусь занадто дехто присідає на вуха і розповідає казок. Тут ви мені якнайменш цікаві і ваша участь у цьому діалозі непотрібна. Опис як ДЗД шукав інформаційний привід говорить сам за себе і коментарів не потребує.
То в чому проблема??
І якщо немає, що коментувати, навіщо розводити інформаційне болото?????
І до, Вас, Олександре, в інформаційному просторі Шепетівки, більше питаннь ніж відповідей.
Питайте
есть интернет магазин?
Ото дай придертись до чогось(((((молодці хлопці…нехай щастить. А що пояснюють, то це взагалі супер. Ато іноді заходиш в магазин спитати щось чи уточнити, а на тебе так дивляться(((((….і так знехотя говорятт, ніби ти додому до них прийшов і щось викляньчуєш
Олександре, ну що не ясно? Вам же пояснили, що стаття вийшла “за календарем”. За славним радянським звичаєм, сотні високопрофесійних журналістів УРСР і України (газетярі, телевізійники) використовують календарик як основний рушій своєї творчості.
:)))