Які безоплатні послуги може отримати пацієнт без декларації з підозрою на COVID-19

Які безоплатні послуги може отримати пацієнт без декларації з підозрою на COVID-19

Пацієнт із підозрою на COVID-19, який не має декларації, має право на отримання первинної медичної допомоги, зокрема, на консультацію лікаря і тестування на визначення антигену SARS-CoV-2. Про це йдеться на сайті Уряду.

Саме лікарі первинної ланки відіграють важливу роль у боротьбі з COVID-19 в Україні. Вони є точкою входу у медичну систему для пацієнта. Адже не всі пацієнти з COVID-19 потребують лікування в стаціонарі. Багато людей лікуються від коронавірусу вдома, під наглядом свого лікаря, з яким уклали декларацію.

У сімейного лікаря, терапевта чи педіатр можна отримати консультації щодо лікування легкої форми COVID-19., пройти тестування швидким тестом на антиген. Вони надходять до регіональних Департаментів охорони здоров’я, які розподіляють їх на медичні заклади, які надають первинну допомогу. Важливо знати, що з підозрою на COVID-19 до Центру надання первинної медичної допомоги пацієнт може звернутися, не маючи декларації. Він отримає консультацію лікаря, а також тест на визначення антигену SARS-CoV-2.

Згідно з наказом МОЗ про організацію надання медичної допомоги хворим на коронавірус, пацієнтів із легкою та середньою тяжкістю захворювання, які не мають показань до госпіталізації, рекомендовано лікувати в амбулаторних умовах. Рішення про лікування в амбулаторних умовах приймає лікар з надання первинної медичної допомоги після клінічної оцінки стану пацієнта та оцінки безпеки його домашнього середовища.

Сімейний лікар може обирати спосіб зв’язку з пацієнтом. Це може бути або особистий номер, або робочий месенджер, чи робочий мобільний центру первинної медичної допомоги. В будь-якому разі при лікуванні в домашніх умовах пацієнта з COVID-19 не мають залишати напризволяще. Його стан контролюють медичні працівники закладу первинної медичної допомоги.

Якщо у пацієнта погіршився стан здоров’я і з’явились інші симптоми, які не становлять загрози для життю, дзвонити своєму лікарю потрібно в робочі години. Комунікація з лікарем має відповідати нормам етики. Натомість невідкладна ситуація потребує невідкладної допомоги, а це — дзвінок на 103. За зверненням по телефону лікар центру екстреної медичної допомоги консультує пацієнтів з питань коронавірусної хвороби цілодобово.

За потреби, бригада швидкої приїжджає на виклик і оцінює стан пацієнта. Якщо є необхідність, пацієнта транспортують до лікарні, визначеної в регіоні для лікування пацієнтів з коронавірусом. Якщо пацієнт не потребує госпіталізації, йому нададуть необхідну медичну допомогу на місці та рекомендації стосовно самоізоляції. І далі стан пацієнта контролюватиме лікар, з яким укладена декларація.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності

Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



В Україні за минулу добу виявлено 420 нових випадків COVID-19
Станом на 13 червня в Хмельницькій області виявлено 32 нових випадки COVID-19
Розпочалася вакцинація працівників «Укрпошти»
Станом на 12 червня в Хмельницькій області виявлено 34 нових випадки COVID-19
Станом на 11 червня в Хмельницькій області виявлено 41 новий випадок COVID-19
Щоб отримати зароблені гроші, медики Славути готові розпочати страйк

Читайте у цій рубриці



Змінити постачальника газу заради економії. Як це зробити?
Із липня в Україні землю можна продавати-купувати
В Україні медзаклади переходять на електронні лікарняні листи
ДП «Шепетівкагаз» не закупило газ для населення, тепер люди змушені платити 11,59 грн за куб
Відсьогодні дозволено не вести паперові трудові книжки
У Шепетівському сервісному центрі МВС вдосконалили реєстрацію транспортних засобів