Гальмувати любителів швидкісної їзди будуть засоби для заспокоєння дорожнього руху

Гальмувати любителів швидкісної їзди будуть засоби для заспокоєння дорожнього руху

Вперше в Україні розроблений стандарт на заходи та засоби для заспокоєння дорожнього руху. Відтак, окрім «лежачих поліцейських» пригальмовувати водіїв будуть острівці безпеки, бордюрні розширення, чокери та розділювальні смуги. Про це повідомив Укравтодор на своїй сторінці у фейсбуці.

Укравтодор розробив та подав пропозиції змінити перелік стандартних засобів, які використовуються на дорозі для заспокоєння руху. Вперше в історії України ці зміни внесені і з 1 листопада набудуть чинності. Найменування документа: ДСТУ 4123:2020 Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги.

Чому це важливо?

Вимоги нового стандарту закладають комплексний підхід до створення системи безпечних умов руху дорогами та вулицями.

Засоби заспокоєння руху встановлюються не тільки для зменшення швидкості, а головним чином для рівномірності транспортних потоків. Особлива увага до ділянок, де автомобільні потоки конфліктують з пішохідними та велосипедними.

Неправильний вибір швидкості, а частіше її перевищення, призводить до зростання травматизму на дорогах. Засоби заспокоєння руху є ефективним доповненням до обмежень швидкості.

Що таке засоби заспокоєння руху?

Дотепер існував лише один засіб заспокоєння руху — так званий «лежачий поліцейський». Всі інші усталені світові практики інженери-проєктанти застосовували лише на власний страх та ризик.

Змінені стандарти дозволять встановлювати розділювальні острівці або смуги, бордюрні розширення, чокери та острівці безпеки. Вони проєктуються під час ремонту або модернізації існуючих доріг та вулиць, а також під час будівництва та реконструкції. Завдяки комплексному підходу водій підтримує постійну безпечну швидкість, а не змінюють її, повсякчас розганяючись та гальмуючи.

Основою створення стандарту стала концепція VisionZero.

Раніше Укравтодор повідомляв про збільшення кількості ДТП на щойно відремонтованих дорогах. Безпека на дорогах всіх учасників руху є таким самим важливим пріоритетом Укравтодору, як і будівництво якісних доріг. Саме тому в цьому році вперше усі проєкти ремонтів обов’язково проходять так звану 5 секцію Технічної ради Укравтодору, яка обов’язково оцінює проєкти з точки зору забезпечення заходів безпеки руху.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppX

Підписатися на наші новини у месенджерах:

Новини партнерів


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності

Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



195 приписів та 55 адмінматеріалів оформили патрульні полісмени Хмельниччини під час обстеження вулично-шляхової мережі
У громаді на Шепетівщині через мобілізацію не вистачає робочих рук, аби розчистити дороги
Подільський лісовий офіс записує GPS-треки лісових доріг для майбутнього електронного атласу 
Водіїв чекає складна зима
Укравтодор закликає зняти таблички з назвами населених пунктів, аби ворог не орієнтувався на місцевості
Лісівники Шепетівщини взялися за ремонт доріг у лісництвах

Читайте у цій рубриці



За несплату аліментів — мобілізація: не стануть винятком і багатодітні батьки
Коштовні годинники, елітні авто та старі пожежні депо: цікаві лоти на держторгах
Як дізнатись, чи є ви потенційним отримувачем субсидії
Хто матиме право на відстрочку і «бронювання» – аналітики пояснюють закон про мобілізацію
Хмельницькобленерго закликає економити електроенергію у вечірні години
Переселенці на Хмельниччині та ще у двох областях можуть отримати гроші на оренду житла
FacebookTelegramViberWhatsAppX