Гальмувати любителів швидкісної їзди будуть засоби для заспокоєння дорожнього руху

Вперше в Україні розроблений стандарт на заходи та засоби для заспокоєння дорожнього руху. Відтак, окрім «лежачих поліцейських» пригальмовувати водіїв будуть острівці безпеки, бордюрні розширення, чокери та розділювальні смуги. Про це повідомив Укравтодор на своїй сторінці у фейсбуці.

Укравтодор розробив та подав пропозиції змінити перелік стандартних засобів, які використовуються на дорозі для заспокоєння руху. Вперше в історії України ці зміни внесені і з 1 листопада набудуть чинності. Найменування документа: ДСТУ 4123:2020 Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги.

Чому це важливо?

Вимоги нового стандарту закладають комплексний підхід до створення системи безпечних умов руху дорогами та вулицями.

Засоби заспокоєння руху встановлюються не тільки для зменшення швидкості, а головним чином для рівномірності транспортних потоків. Особлива увага до ділянок, де автомобільні потоки конфліктують з пішохідними та велосипедними.

Неправильний вибір швидкості, а частіше її перевищення, призводить до зростання травматизму на дорогах. Засоби заспокоєння руху є ефективним доповненням до обмежень швидкості.

Що таке засоби заспокоєння руху?

Дотепер існував лише один засіб заспокоєння руху — так званий «лежачий поліцейський». Всі інші усталені світові практики інженери-проєктанти застосовували лише на власний страх та ризик.

Змінені стандарти дозволять встановлювати розділювальні острівці або смуги, бордюрні розширення, чокери та острівці безпеки. Вони проєктуються під час ремонту або модернізації існуючих доріг та вулиць, а також під час будівництва та реконструкції. Завдяки комплексному підходу водій підтримує постійну безпечну швидкість, а не змінюють її, повсякчас розганяючись та гальмуючи.

Основою створення стандарту стала концепція VisionZero.

Раніше Укравтодор повідомляв про збільшення кількості ДТП на щойно відремонтованих дорогах. Безпека на дорогах всіх учасників руху є таким самим важливим пріоритетом Укравтодору, як і будівництво якісних доріг. Саме тому в цьому році вперше усі проєкти ремонтів обов’язково проходять так звану 5 секцію Технічної ради Укравтодору, яка обов’язково оцінює проєкти з точки зору забезпечення заходів безпеки руху.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Читайте у цій рубриці