У Шепетівці впроваджують анкетування пацієнтів за QR-кодом

Більше не потрібно ручки та аркуша паперу, аби поскаржитися чи подякувати за сервіс амбулаторії сімейної медицини у Шепетівці. Для цього достатньо навести свій смартфон, ні не на медичний персонал, а на QR-код біля кабінету прийому. Таким чином керівництво Шепетівського центру первинної медико-санітарної допомоги Шепетівської районної ради дізнається про рівень задоволеності своїх пацієнтів.

— Для команди нашого центру пріоритетним напрямком діяльності є пацієнторієнтований метод надання медичної допомоги. Для нас важлива думка кожного пацієнта про рівень сервісу та якості надання медичної послуги. Тому, із сьогоднішнього дня, ми вводимо сучасний метод feedback (тобто зворотній зв’язок з пацієнтом) — анкетування за допомогою QR-кодів, — поділився новиною Андрій Нечипорук, головний лікар центру.

Наразі кожен пацієнт має можливість за допомогою свого смартфону зчитати QR-код та перейти на сайт КП «КНП Шепетівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Шепетівської районної ради, заповнити анкету і інформація автоматично відправляється на електронну пошту центру. Такі коди вже розміщені біля кожного кабінету прийому, в реєстратурі та в приймальній головного лікаря.

— Ми будемо аналізувати кожен відгук, тим більше негативний, для покращення сервісу та якості обслуговування пацієнтів. Скористуйтесь, будь ласка, такою можливістю та надавайте нам такі анонімні анкети! Наш персонал працює для вас, шановні наші друзі, шановні наші пацієнти, — додав Андрій Нечипорук.

Поділитися посиланням



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Новини партнерів


Читайте у цій рубриці