Мешканці Шепетівщини атакують РЕМ, щоб отримати платіжки

У відділ обслуговування користувачів Шепетівського РЕМу вишикувалися черга, переважно пенсіонерів та пільгових категорій населення, які користуються субсидіями. Обурення людей викликало, що не отримали вчасно платіжки на оплату за електроенергію.

— Там у черзі маю простояти понад годину, — ділиться мешканка села Судилкова, 47-річна Олена. — Приїду пізніше, але як бути бабусям, які сьогодні добираються із сіл. Повірте, окрім лайки, там нічого не чути.

За коментарями звернулися до начальника Шепетівського РЕМу Олександра Черниша.

— У зв’язку з переходом на нову модель ринку виникли помилки в перерахунках, — пояснив начальник. — Платіжки нині друкуються в області, за день-два їх рознесуть листоноші по домівкам користувачів, договір уклали з «Укрпоштою».

Найбільше споживачів хвилює, чи не втратять вони субсидії та пільги, якщо вчасно не сплатять рахунки.

— Споживач розраховується за кіловати, — заспокоїв Олександр Черниш. — Головне — вчасно подати показники для акту-звірки.

Вистоювати в чергах зовсім необов’язково, потрібно запастися терпінням та дочекатися, коли принесуть платіжки.

Поділитися посиланням



10 коментарів до статті «Мешканці Шепетівщини атакують РЕМ, щоб отримати платіжки»

  1. Людмила Латиш коментує:

    Я сьогодні за 5 хв. впоралася. А…. до речі, квитанції за січень вже є. Змін у вартості за електроенергію не помітила….все як завжди

  2. Elena Yuzkova коментує:

    Вам просто повезло бо людей сьогодні було дуже багато.Квитанції сьогодні роздруковували,а на минулому тижні люди йшли ні з чим.

  3. Тамара Тюрина коментує:

    Одним словом дурдом

    • Віталй коментує:

      Хто знае можна в “особистому кабінеті” вносити показники на світло? Щоб кожний міс не отсилать їм sms з показниками.

  4. Mariya Polishchuk коментує:

    Складається таке враження, що усе це робиться навмисно
    , щоб було більше невдоволених .

  5. В коментує:

    Якщо забули пароль до “особистого кабінету” – нічого вже туди внести не зможете. Бо, виявляється, там пароль не змінити.

  6. Pedro коментує:

    “Споживач розраховується за кіловати»- заспокоїв Черниш….

    Все так, тільки не було озвучено по якій ЦІНІ.

    Якщо я кожен місяць використовую 100 кіловат, то плачу 90 грн. Тобто за січень в лютому 90грн, за лютий в березні 90 грн. – разом 180грн.
    Якщо якийсь місяць, наприклад лютий, я не заплатив, то в березні треба заплати за кіловати вже двох попередніх місяців, тобто за 200 кіловат.
    Відповідно до діючих тарифів:
    90 грн (до 100 кіловат) +168 грн (більше 100 кіловат) – разом 258грн.
    Адже в березні втрачена «лютнева» можливість сплати по тарифу 90грн за січень.

    Чи не втрачена?

  7. Pedro коментує:

    “Запасатись терпінням і чекати» – дуже сподобалась порада, респект.

    Продовжимо арифметику:
    258грн.-180 грн. = 78грн. на рівному місці тільки за один місяць тільки з одного користувача.
    «Нехилый профит» цей перехід на нову модель і бажання жити по новому…

    Не здивуюсь, якщо «лютневі» платіжки багатьох, хто не заплатив в лютому, випадково загубляться.

    P.S. «Ось така х@ня, малята» – казав дід Панас.

  8. Борис коментує:

    Для чого ждати платіжку я не розумію ! В ПРИВАТБАНКУ в терміналі ще з 20-х чисел лютого по вашому особовому рахунку або особистій адресі вже є ваш рахунок і рахунок нового постачальника ТОВ ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ (Енергозбут) По цьому рахунку і розаховуєтесь !!!


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Новини партнерів


Читайте у цій рубриці