Українці можуть обрати кращий ескіз до поштової марки «Русский военный корабль, иди на#уй!»
Сьогодні, 8 березня, на сторінці Укрпошти у Facebook розпочалося голосування за Кращий ескіз до поштової марки «Русский военный корабль, иди на#уй!». У Всеукраїнському народному конкурсі, який Укрпошта оголосила 1 березня і який перетворився на міжнародний, взяли участь 496 авторів з України та різних куточків світу.
Серед учасників — як дорослі, так і діти, як професійні дизайнерські студії, так і аматори. За словами учасників, конкурс, оголошений Укрпоштою, став для багатьох справжньою арт-терапією у ці складні для нашої країни часи.
Оскільки кількість надісланих на конкурс робіт значно перевищила сподівання і технічні можливості Facebook, внутрішньою експертною радою було проведено попередній відбір, в результаті якого на народне голосування представлено 20 конкурсних робіт.
Серед основних критеріїв — відповідність заявленій темі, оригінальність ідеї, рівень художнього виконання і дотримання норм етики у висвітленні заявленої теми на поштовій марці. Решта робіт увійде в базу даних Укрпошти, яку ми плануємо використати в якості ескізів інших поштових випусків патріотичної тематики.
Лінк на голосування:
Голосування триватиме до 11 березня включно. Конкурсна робота, що набере найбільшу кількість голосів, буде надрукована Укрпоштою масовим тиражем на першій українській поштовій марці в умовах воєнного стану.
«З цією маркою ви зможете надсилати листи та листівки навіть за кордон. І найголовніше, у них буде послання, яке ви вже добре знаєте: «Русский военный корабль, иди на#уй!», — зауважили в Укрпошті.
Залишити відповідь