Пересувні відділення Укрпошти у тестовому режимі вже обслуговують селян на Шепетівщині

Пересувні відділення Укрпошти у тестовому режимі вже обслуговують селян на Шепетівщині

На півночі Хмельниччини проєкт «Пересувні відділення Укрпошти» стартував з 15 листопада. Бригади пересувних відділень розпочали свою роботу у тестовому режимі, щоб відпрацювати процеси, протестувати встановлений графік, познайомитись із мешканцями, вивчити нумерацію будинків та розташування вулиць.

Начальник «Центру поштового зв’язку Шепетівка» Леся Омельчук дала відповіді для «День за днем» на поширені запитання від користувачів послуг зв’язку у сільській місцевості. Адже напередодні зазначенне відділення отримало нові автомобілі, які виїжджатимуть у села для роботи у новому форматі.

Пересувні відділення Укрпошти у тестовому режимі вже обслуговують селян на Шепетівщині

Скільки таких машин курсуватиме і за яким маршрутом?

— Кількість таких відділень «на колесах» залежить від попиту на наші послуги, відстаней між населеними пунктами. Відповідно оптимізовано і логістику маршрутів. В цілому 18 пересувних відділень нашого Центру надаватимуть послуги зв’язку. Пересувні відділення Укрпошти у тестовому режимі вже обслуговують селян на Шепетівщині

Які послуги можна буде отримати в пересувних відділеннях?

— Авто пересувного відділення повністю укомплектовано для комфортної роботи поштової бригади: має тепло- та шумоізоляцію, кондиціонер та пічку для обігріву, щоб співробітники працювали комфортно за будь-якої погоди. Є великий ізольований багажний відсік для посилок, система для сортування кореспонденції, вогнестійкий сейф.При впровадженні пересувних відділень поштового зв’язку (ПВПЗ) у кожний населений пункт регіону за визначеним графіком приїжджатиме поштова машина, яка у точці присутності (визначеній спільно з місцевою владою, наприклад, приміщення діючих відділень поштового зв’язку, кімнати в конторах, сільраді, бібліотеці тощо) надаватиме абсолютно весь спектр поштових, логістичних та фінансових послуг: отримати пенсії та субсидії, сплатити комунальні платежі, поповнити мобільний рахунок, отримати та відправити посилку як по Україні, так і за кордон, здійснити передплату та отримати пресу. Можна навіть придбати листівку, конверт та марку і відправити листа чи привітання у паперовому вигляді рідним, друзям, знайомим. Ця нібито застаріла традиція навіть у наш час допомагає створенню святкової атмосфери, що зараз особливо актуально напередодні Різдва та Нового року. Перевірено на власному досвіді.У 2022 році ПВПЗ будуть обладнані терміналами 3 в 1. Це значить, що пересувне відділення Укрпошти також буде надавати фінансові послуги: поповнення/зняття готівки з картки, перекази на картку тощо.Загалом, Укрпошта надає понад 50 видів послуг, які можна отримати у наших пересувних відділеннях.

Скільки сіл, до прикладу, буде обслуговувати одне пересувне відділення та як часто?

— Як показує практика, одна бригада за день може обслуговувати 2–3 населені пункти, а частота приїзду до кожного села визначається індивідуально і залежить від кількості населення та обсягу попиту на послуги пошти.Для кожного населеного пункту розрахуємо оптимальний графік роботи пошти в залежності від потреб населення. До великих сіл авто заїжджатиме двічі або тричі, а можливо і більше разів на тиждень залежно від потреби. У день приїзду авта Укрпошти працюватиме і точка присутності. А у населених пунктах, де навантаження більше, буде також працювати на постійній основі «листоноша села» навіть у дні, коли авто Укрпошти не приїжджає.Графіки роботи будуть розміщені на дошках оголошень села, будівлі сільської ради та у точках присутності Укрпошти. Також можна запитати про графік у листоноші села або звернутись до контакт-центру Укрпошти, зателефонувавши за номером 0-800-300-545.

Якщо у певний населений пункт пересувне відділення через погодні умови чи з інших причин не зможе дістатися, що тоді? Чи враховували Ви ці проблемні моменти?

— Так, зазначені вами фактори враховувалися при розробці проєкту. Саме тому у тих селах, де є непроїзна дорога та можуть виникати труднощі в доїзді автомобіля ПВПЗ, буде працювати листоноша села.У випадках несприятливих погодних умов (снігопади, буревії, повені) будемо координувати свої дії з територіальними громадами та підрозділами ДСНС для максимально швидкого відновлення надання послуг населенню громади.

Розкажіть докладніше про можливість виплати пенсій громадянам через пересувні відділення.

— В доставці Укрпоштою субсидій і пенсій для громадян нічого не зміниться: всі зможуть отримати свої кошти, і, головне, вчасно і в повному обсязі. Новий формат обслуговування спрямований на покращення якості надання послуг за рахунок повного охоплення навіть найвіддаленіших населених пунктів. Маломобільні клієнти як і раніше отримуватимуть наші послуги у своїх домівках.

А яка доля стаціонарних, постійних відділень?

— Наразі в області працює понад 600 стаціонарних відділень зв’язку. На даному етапі ми говоримо про зміну формату роботи там, де утримувати стаціонарні відділення та надавати в належному вигляді поштові послуги — збитково. Навпаки, завдяки пересувним відділенням Укрпошта не лише не йде з села, наші працівники приїдуть до вашого двору! І тепер будемо доїжджати до тих маленьких сіл, де раніше навіть не було поштових відділень.

Чи означають нововведення, що листонош у багатьох селах нашого краю вже не буде?

— Бригада пересувного відділення складається з трьох осіб: начальник ПВПЗ, водій-супроводжувач та листоноша, тобто, листоноші залишаються. Вони як і раніше, прийматимуть та доставлятимуть поштові відправлення, періодичні друковані видання, здійснюватимуть виплату пенсії та грошової допомоги, переказів тощо.

Я розумію, що люди з тривогою і недовірою ставляться до нових листонош — попередніх вони добре знали, а тут нова людина. Але як показує наш досвід в інших регіонах — за кілька тижнів листоноша знає вже всіх, і всі знають її. А місцеве населення навіть допомагає розібратися з будинками, де немає нумерації.

Селяни хвилюються, що втратять можливість сплатити комунальні, отримати грошовий переказ та й газету нікому буде принести. Що б Ви їм відповіли?

— Хвилювання людей можна зрозуміти. Але хочу всіх заспокоїти: наші зміни лише на краще. Замість того, щоб обслуговувати клієнтів у напівзруйнованих старих будівлях, ми відкриємо точки присутності та обслуговуватимемо клієнтів у новеньких сучасних авто прямо біля їхнього дому.Жителі цих населених пунктів користуватимуться як звичними послугами (доставка пенсій, сплата комунальних платежів, поповнення мобільного рахунку, оформлення передплати тощо), так і розширеними можливостями пошти нового формату (замовлення та доставка малогабаритної побутової техніки та ліків, у майбутньому зняття готівки з картки, здійснення безготівкових операцій тощо). Пересувні відділення так само доставлятимуть періодику та допомагатимуть з оформленням передплати. Доставка періодики — одна з основних частин структури нашого бізнесу. Тому ми зацікавлені в тому, щоб, не зважаючи на світову тенденцію падіння передплати, яку ми бачимо і в Україні, її обсяги не скорочувались.Хочу зазначити, що налагодити оптимальний режим роботи ми зможемо лише у співпраці з громадою. Ми будемо вдячні мешканцям, якщо жителі сіл допоможуть новій листоноші освоїтися. Ми будемо вдячні і за відгуки про роботу наших «мобільних груп»: як позитивних, так і зауважень. Дуже приємно, коли хвалять твою роботу, але і критика підштовхує до вдосконалення.

Дякую за розмову.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppX

Підписатися на наші новини у месенджерах:

Новини партнерів


5 коментарів до статті «Пересувні відділення Укрпошти у тестовому режимі вже обслуговують селян на Шепетівщині»

  1. Любов Черниш коментує:

    А що будуть робити працівники пошти і як будуть обслуговувати ,де немає зв’язку ( інтернету).При оплаті комунальних послуг і тд мають дати чек.

  2. Віктор Попович коментує:

    А що робитимуть звільнені працівники сільських пошт ..?

  3. Стельмах Таиса коментує:

    Я хочу щоб наші працівники остались на своїй роботі, нам других не треба

  4. Наталія коментує:

    Доброго дня! Хочу повідомити що працівники укрпошти, які реєструють посилки в м. Шепетівка займаються здирництвом і обманюють людей. Моя мама неодноразово пересилала оплачену посилку з села. У селі квитанції не видають, бо немає комп’ютера. Коли я прийшла забирати дані про оплату не збігалися. На посилці стояла позначка оплачено, а в базі – як не оплачено. З мене здерли ще 40 грн. Разом 80 грн, що вийшло дорожче, ніж Новою поштою.
    Люди не оплачуйие посилку при відправленні, не збагачуйте злодіїв.


Залишити коментар до Віктор Попович Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності

Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Технічне обслуговування автомобіля: чому це важливо?
Потужне підсилення технікою отримали захисники з Хмельниччини
На Хмельниччині чоловік купував фальсифікат і збував його в магазинах області
Як орендувати автомобіль в Україні
Як відремонтувати авто чи придбати нове під час карантину
«І буде весна!»: На Хмельниччині погасили нову поштову марку

Читайте у цій рубриці



Молоді люди з Шепетівщини скористалися знайденою карткою і за це поплатилися
На Шепетівщині зловмисницю суд звільнив від реального ув’язнення
«Батьківське серце» вручили донечці загиблого Героя з Нетішина
У місті на Шепетівщині відкрили алею на честь загиблих на війні захисників
Малюкам у Славуті реабілітаційну допомогу надає ерготерапевт та фізичний терапевт
У Нетішині організували ярмарок, аби зібрати гроші на пікап для військових
FacebookTelegramViberWhatsAppX