У Шепетівці запрацювала цілодобова телефонна лінія ШЕДС
У Шепетівці розпочали цілодобово приймати вхідні дзвінки від мешканців для врегулювання питань, які потребують негайного втручання з боку структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств міста. Про це повідомила Шепетівська міська рада на своїй сторінці у фейсбуці.
В першу чергу мова йде про екстрені ситуації — прориви водопровідних та каналізаційних мереж, пошкодження мереж теплопостачання, перебої у постачанні електроенергії, розгерметизація каналізаційних люків, розриви ліній електропередач та інше.
Диспетчери служби приймають дзвінки цілодобово. Щоб здійснити звернення до ШЕДС, потрібно зателефонувати за вказаними номерами, назватися, описати суть звернення та залишити контактний номер телефону.
Питання екстреного характеру, які підлягають компетенції служби, оперативно приймаються в роботу. Звернення, що несуть не екстрений характер перенаправляються на відповідальні структурні підрозділи комунальних підприємств, виконавчого комітету Шепетівської міської ради та управлінських компаній, що займаються комунальним обслуговуванням містян.
Як зателефонувати до ШЕДС?
- Зі стаціонарного номера телефону — 1503
- З мобільного номера телефону +38 (096) 504-19-19
Хорошая инициатива,поддерживаю!