Вісім способів як шепетівчани можуть передати показники спожитої електроенергії

Нещодавно адміністрація Шепетівського району електромереж повідомила про зміни у процедурі передачі показників лічильників електроенергії для споживачів. Зокрема у РЕМ звернули увагу на те, що з листопада 2020 року кур’єри (представники РЕМ) не знімають покази електролічильників у всіх побутових споживачів, лише носять рахунки.
«В окремих споживачів, наприклад, тих, у кого довго не було контрольного зняття показів, довго не було технічної перевірки або є якісь сумніви щодо правильності даних, покази будуть знімати штатні працівники РЕМ або кур’єри, і споживач зобов’язаний допускати представника РЕМ для огляду електролічильника згідно з Правилами розподілу електроенергії. Але завдання на зняття показів у всіх споживачів підряд більше не друкуються», — йдеться у повідомленні адміністрації Шепетівського району електромереж.
Водночас, відповідно до Кодексу комерційного обліку електроенергії побутовий споживач повинен щомісяця повідомляти в РЕМ покази електролічильника. Споживачі мають бути зацікавлені у виконанні даної вимоги, тому що без цього імовірна плутанина і помилки в розрахунках за електроенергію.
«Розрахунковими вважаються покази, повідомлені в останні 2 календарні дні місяця або в перші 3 календарні дні наступного місяця. Якщо передаєте раніше, визначається середньодобове споживання і за ним розрахунковий показ на кінець місяця» — додали в адміністрації.
Повідомити покази електролічильника можна різними способами.
1. Особистий кабінет споживача електроенергії
2. Автоматизований Viber-бот
або можна відсканувати QR-код:
Потрібно вибрати оператора системи розподілу (клацнути АТ «Хмельницькобленерго») і ввести дані у форматі:
XXXXXXXXXXXXXX ZZZZZ
де XXXXXXXXXXXXXX — 14-значинй особовий рахунок (починається на 117), ZZZZZ — показ лічильника. Якщо лічильник багатотарифний, то 2(3) покази через пропуск, спочатку Ніч, тоді День, тоді Пік (якщо 3-тарифний).
Бот прийме покази і напише суму до оплати.
3. Автоматизований Telegram-бот
або можна відсканувати QR-код:
Потрібно вибрати оператора системи розподілу (клацнути АТ «Хмельницькобленерго») і ввести дані у форматі:
XXXXXXXXXXXXXX ZZZZZ
де XXXXXXXXXXXXXX — 14-значний особовий рахунок (починається на 117), ZZZZZ — показ лічильника. Якщо лічильник багатотарифний, то 2(3) покази через пропуск, спочатку Ніч, тоді День, тоді Пік (якщо 3-тарифний).
Бот прийме покази і напише суму до оплат.
4. Відправити SMS за номерами: (050) 850-50-62 або (067) 850-50-62
Написати дані у форматі:
XXXXXXXXXXXXXX ZZZZZ
де XXXXXXXXXXXXXX — 14-значний особовий рахунок (починається на 117), ZZZZZ — показ лічильника. Якщо лічильник багатотарифний, то 2(3) покази через пропуск, спочатку Ніч, тоді День, тоді Пік (якщо 3-тарифний).
У відповідь прийде SMS з сумою до оплати.
5. Голосовий дзвінок у кол-центр: 0 (800) 50-50-62
Телефон багатоканальний і безкоштовний, кол-центр працює цілодобово і без вихідних, Але оскільки обслуговує всю область, можна довго чекати на відповідь оператора.
6. Голосовий дзвінок в Шепетівський РЕМ за номерами: (096) 544-74-80 або (096) 759-92-70
Працюють в робочий час, хоча, швидше за все, працівники РЕМ будуть виходити також у вихідні.
СМС-повідомлення на ці номери НЕ відправляйте!
7. Viber-спільнота «Шепетівський РЕМ покази»
Тут повідомлення опрацьовуються працівниками РЕМ (не автоматизовано).
Посилання на спільноту https://invite.viber.com/…
Можете надіслати будь-якому своєму контакту у Viber, і він може приєднатися.
8. Платіжні системи в інтернеті: Приват24, Portmone, Easypay та ін.
Тільки пишіть ті покази, які у вас на лічильнику в даний момент, а не ті, на які виписаний рахунок.
Отож шановні шепетівчани, передавайте покази лічильника у зручний та доступний для вас спосіб, аби не мати клопоту з розрахунками за електроенергію!
Лохдаун на платежі