Без введення обмежень нова дорога за 6 мільйонів не витримає руху великогабаритного транспорту
У селі Городищі Судилківської ОТГ, що на Хмельниччині, вперше за тридцять років проведуть ремонт ділянки дороги, яка пролягає через все село й має статус «Дорога державного значення Шепетівка—Старокостянтинів». А водіям слід пам’ятати, що незважаючи на нове покриття, яке планують добудувати до початку холодів, слід скористатися послугами шиномонтажу https://asva.ua/uslugi-shinomontaga аби вчасно підготувати свої автівки до зимового періоду, особливо, враховуючи побоювання місцевих мешканців щодо безпеки на цій ділянці дороги.
Її протяжність складає близько 3-х кілометрів: від знаків «Городище», встановлених при в’їзді та виїзді. На нове суцільне дорожнє покриття мешканці села чекали ще з 90-х років минулого століття. Цьогоріч завдяки зусиллям голови Судилківської ОТГ Тетяни Котик та народного депутата Верховної Ради України Романа Мацоли громада таки матиме якісну дорогу.
Дорожні роботи виконує місцеве приватне підприємство «МВМ-13». Вартість робіт становить 5 813 458 гривень.
Жителі села дуже задоволені, що нарешті матимуть шлях без вибоїн та величезних ям. Хоча не вірять, що дорога збережеться надовго, адже село Городище транзитне. Через нього рухаються вантажівки та транспорт сільгоспвиробників.
— Удень і вночі їздять КаМАЗи: возять буряки, — розмірковує Ірина, продавчиня.
Місцеві мешканці пригадують, що ямковий ремонт в селі робився 2–3 роки тому. Однак, дорожнє покриття під вантажем великогабаритного транспорту не вціліло.
— Нарешті зможемо не ламати ноги, — говорить мешканка Марія. — Але їздять ці величезні машини, а дорога не розрахована на такий тоннаж.
Ремонт покращить пересування у межах села, хоча люди відмічають деякі «мінуси». Наголошують, що тепер стане небезпечніше ходити центральною вулицею.
— З одного боку, добре, що дорогу ремонтують, а з іншого — погано. Адже раніше водії хоч трохи зменшували швидкість, а зараз на відремонтованій ділянці дороги вони просто «літають». Дуже небезпечно стало, особливо ходити з маленькими дітьми, адже тротуари в нас не облаштовані, — пояснює мешканка Ірина.
Про те, що дорогу потрібно зберегти, підтримувати та зробити більш безпечною говорить і староста села Городища Микола Козіцький:
— Ми написали листи до всіх структур, які мають відношення до цієї дороги, аби на даному відрізку поставити попереджувальні та обмежувальні знаки.
Можливість оминути село є. Як альтернативу пропонують використовувати об’їздні польові дороги. Окрім того, що руйнується покриття, великогабаритний транспорт може не витримати й міст, який розташований неподалік монастиря.
— Місток будували ще в 70-х роках. Він розташований максимум на 20 тонн. Ви лише уявіть, яке йде навантаження: вдвічі, а то й втричі більше! — резюмував староста села.
Відтак, аби вирішити питання зі збереженням дороги, місцеві посадовці, очільники та депутати хочуть просити вище керівництво допомоги облаштувати лежачі поліцейські та встановити відповідні обмежувальні знаки: швидкості та вантажопідйомності. Також лобіюватимуть питання по встановленню вагових комплексів при в’їзді в село.
А что ж в Шепетовке каждый год дыры замазуют и толку. Это даже не асфальт, а мучкой посыпают и походу чорным красителем заливают сверху))))
Тут також не з нуля роблять. Так що – не надовго.
В це дуже Важко повірити🤯, але Нарешті💪
Молодці Люди Які Досягнули своєї мети☝️
як би там не було але нарешті можна буде нормально звозити рідніх на службу в монастир)