12-річний хлопчик травмувався у шепетівському автобусі
Проїзд у громадському транспорті може спричинити масу незручностей, а інколи навіть закінчитися трагічно. Адже, як виявилося, пасажири не застраховані від випадків отримання травм у маршрутках Шепетівки.
І в автобусі можна отримати травму
Прикрий інцидент, коли дитина травмувалася в автобусі, стався ще вихідними, 9 червня. 12-річний судилківчанин, здійснюючи проїзд у маршруті № 9, травмував ногу. Як наслідок, дитині в лікарні провели оперативне втручання — наклали 7 швів. Наразі малолітній постраждалий отримує антибіотикотерапію. Також лікарі визначають, чи не потрапила будь-яка інфекція, небезпечна для життя та здоров’я, у кров дитини, зокрема, ВІЛ.
Відразу після травмування мама потерпілого розпочала шукати свідків інциденту, та розмістила відповідне оголошення у соціальній мережі.
«Шановні мешканці Шепетівки! Шукаємо свідків неприємної ситуації в маршрутці № 9 (14:30). Мій син 12 років отримав травму ноги, наложили 7 швів. Хто бачив і надавав допомогу, просимо передзвонити (0980448661 — мама хлопчика) для вияснення обставин. Маршрутка була біла 9-ка, їхала в напрямку на автовокзал», — написала у фейсбуці мама хлопчика Ольга.
Окрім того, про травмування дитини в автобусі, жінка повідомила і в Шепетівський відділ поліції, написавши відповідну заяву.
— За даним фактом проводиться розслідування. Триває перевірка, — розповіли правоохоронці.
Втім, на допомогу полісменів пані Ольга не надто розраховує. Отож, за розслідування взялася самостійно. Вона відшукала ту злощасну маршрутку та виявила, що ж стало причиною травмування.
«Ось такі небезпечні сидіння у маршрутці № 9 (Автовокзал — Залізничний вокзал). Син отримав рану, коли сідав на сидіння. Наклали в лікарні 7 швів. 10 днів ходити на перев’язки, лікування та антибіотики», — йдеться вже в коментарях під дописом.
Наразі жінка вже зверталася до перевізника, аби той компенсував їй витрати на лікування. Адже коштує воно недешево. До того ж, через травму в родини «згоріла» путівка на оздоровлення сина.
— Син отримав не лише фізичну травму, а й психологічну, — розповідає Ольга. — Вже кілька днів вживає заспокійливі.
Але, зі слів мами потерпілого, перевізник не поспішає нічого компенсувати. Відтак, навіть намагався переконати хлопчика, що, можливо, той поранився в іншому місці.
Пані Ольга ж відступати не збирається та всіма силами хоче попередити містян та гостей Шепетівки, аби ті уважніше ставилися до поїздок у громадському транспорті.
Як довести, що травма — наслідок поїздки в автобусі
У Постанові Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 року № 1184 «Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» в пункті «Права та обов’язки учасників транспортного процесу» йдеться:
«Перевізник зобов’язаний: компенсувати шкоду, заподіяну здоров’ю та майну пасажирів».
Побутує думка, що квиток — беззаперечний доказ проїзду в транспорті. Однак, його в автобусах Шепетівки ніхто не видає.
— Насправді, квиток можна використати як додаткове підтвердження поїздки. Адже в ньому не вказується ні номер маршруту, ні час, коли здійснювалися перевезення, — каже адвокат Андрій Швець.
Найголовніше у цій справі — покази свідків, які бачили, що особа травмувалася саме в автобусі.
В разі отримання травми варто негайно викликати поліцію та вимагати проведення огляду місця події, яким, у даному випадку, є салон автобуса, та фіксації наявних ознак поранення (сліди крові, предмети, що спричинили травму та якихось ознак на них).
У разі ж отримання травми дітьми — негайно телефонувати батькам та повідомляти про травму присутніх дорослих у салоні автобуса.
Не менш важливими є записи в медичній картці пацієнта, де описується, в яких умовах потерпілий отримав тілесні ушкодження та які маніпуляції проводили в медичному закладі.
— Також необхідно, у разі отримання тілесних ушкоджень пасажиром, звернутись до поліції, ініціювавши кримінальне провадження за ознаками злочину щодо порушення експлуатації транспортних засобів перевізником чи іншою відповідальною особою, — додав Андрій Швець.
Також, зі слів адвоката, варто повідомити і замовника послуг пасажирських перевезень, аби звернули увагу на якість послуг, що надаються населенню.
Виконуючи комплекс заходів, листом про інцидент потрібно повідомити і самого перевізника.
Якщо досягти щось самому неможливо, варто звернутися за правничою допомогою до юриста, компетентного у цій справі.
Редакція «День за днем» спостерігатиме за подальшим перебігом подій у цій справі.
Дать по еб …лу хозяину автобуса
А яким чином лікарі визначать чи потрапила віл інфекція, якщо інкубаційний період 6 місяців? При тому що віл на відкритому повітрі швидко помирає. Чи це такий прийом для привертання уваги та драматичності?)
Я була свідком, хлопчик поранився при мені
Зателефонуйте мені будь ласка. Я мама хлопчика 0980448661
це такі перевізники офігенні,в металоломі людей возять
Частенько однією рукою водій крутить руль, а в другій руці телефон. Це недопустимо!!!!
Цю конструкцію важко назвати автобусом,коли вже нарешті закуплять нормальні автобуси на ці нові дороги та дорожні розмітки ,які намалювали на3708990.03гривень( я не помилилась в цифрах які вказані нашим мером?)
Сменить перевозчика и дело с концом. А то обурел.
ТСН відзняла сюжет https://tsn.ua/video/video-novini/travmatichna-poyizdka-12-richniy-hlopchik-rozsik-nogu-u-marshrutci-na-hmelnichchini.html