Жінка, що в Шепетівці випала з маршрутки під час руху, досі перебуває у комі
64-річна жінка випала «на ходу» з автобуса неподалік ветаптеки, що на вулиці Валі Котика. Надзвичайна подія зі страшними наслідками сталася вчора, 14 квітня, близько 8-ої години ранку на маршруті № 9.
— Жінка зайшла в автобус біля міського ринку, — розповідає пасажирка Ніла. — Автобус був переповнений, двері закриваються не автоматично. Вочевидь, оскільки вона стояла біля самих дверей, то випадково могла натиснути дверну ручку. А втриматися не змогла, бо в руках тримала сумки. Пощастило, мабуть, що водій ще не встиг набрати швидкість, а то невідомо, що могло б бути взагалі.
Очевидці розповідають, що картина була страшна: дехто запримітив, що у жінки після падіння із рота йшла кров. Відтак, на місці події травмованій відразу викликали швидку допомогу.
— «Швидка» летіла, ніби літак зі увімкненими сиренами, — розповіла далі пасажирка, що їхала на цьому маршруті.
Наразі за життя постраждалої борються медики. Вона перебуває у комі в реанімаційному відділенні Шепетівської ЦРЛ.
— Стан залишається вкрай важким, — розповідає завідувач відділення анестезіології та інтенсивної терапії Шепетівської ЦРЛ Валерій Сивоконюк. — Важкість зумовлена черепно-мозковою травмою, субарахноїдальним крововиливом та субдуральною гематомою.
Голова правління «Шепетівське АТП-16807» Руслан Савчук, який обслуговує даний маршрут, запевняє, що транспорт, на якому їхала жінка, цілком справний:
— У грудні 2018-го року автобус проходив техогляд, наступний заплановано на червень цього року. У поліції ніяких зауважень до автобуса нема. Двері теж технічно справні.
Поліція встановила, що «14 квітня ц.р. о 09:14 в Шепетівці на перехресті вул. Валі Котика та проспекту Миру, місцева мешканка, пасажирка маршрутного автобуса № 9 під час руху випадково натиснула на дверну ручку, в результаті чого випала з автобуса. Внаслідок падіння остання отримала тілесні ушкодження».
Полісмени відкрили кримінальне провадження за статтею 286 частина 1 — Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами.
У частині 1 йдеться:
«Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка керує транспортним засобом, що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесне ушкодження, — карається штрафом від двохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк до трьох років або без такого.
Наразі транспортний засіб вилучено. Зі слів начальника Шепетівського ВП Василя Шкіндюка, йому призначать автотехнічну експертизу. Однак, тут питання постає в іншому.
— Водій перевантажив автобус, не переконався у безпеці пасажирів. Він повинен був рухатися у тому випадку, коли був би впевнений, що всі пасажири зайняли свої місця, — пояснив Василь Шкіндюк.
А поки що слідство триває… Його подальший розвиток залежатиме напряму від стану потерпілої жінки.
Випадком зацікавилися і в Укртрансбезпеці. Адже це не перші зауваження до даного перевізника.
У вересні 2018-го року в рамках операції «Перевізник» працівники відділу безпеки дорожнього руху УПД ГУНП у Хмельницькій області ДПП виявили 11 порушень із боку шепетівських перевізників. 4 порушення зафіксували в грудні минулого року.
Однак, попри постійні зауваження, в одному з транспортних засобів, які належать «Шепетівське АТП-16807» в новорічні свята пасажири могли спостерігати целофанову плівку замість скла.
Нагадаємо, нещодавно відбулося засідання конкурсного комітету Шепетівської міської ради щодо визначення перевізника на маршрутах №№ «2», «5», «12» та «6-А». На початку засідання члени комітету, як годиться, розкрили конверти з пропозицією конкурсантів. Щоправда, виявив бажання надавати послугу з перевезення містян на згаданих маршрутах лише один претендент — підприємство «АТП-16807».
Коли зайшла мова про будь-які порушення з боку перевізника за останні півроку, в тому числі й ДТП, то правоохоронці та представник Укртрансбезпеки зазначили, що таких за підприємством «АТП-16807» немає.
Як цей тарантас, може пройти тех. огляд??? Дуже цікаво, хто хоч раз їздив в цьому «гробіку» (так його назвали люди) зрозуміє! Шкода бабусю.
Ще один такий тарантас – 11ка, то взагалі жах.
Просто жах. …
Как придуривались в 91-м году, так сейчас и ездите. Нехрен было убивать Украину в целом, и АТП в частности. Это было одно из лучших предприятий в Шепетовке.
Счастливого пути, европейцы!…
Сука катафалки возять живих людей, а Савчук каже про тех огляд, жах і крапка
Хтось несе відповідальність за цей випадок?
Ніхто й не понесе відповідальність по простій причині: Їздити немає кому, тендер виграв аж один перевізник, нгіякої конкуренції, нормальних працівників знайти – найбільша проблема, маса народу повтікала в Польщу на заробітки.
Якось їхала в автобусі ,в підлозі діра, з якої летіла клубами пилюка, а ззаду якийсь двигун, що торохкотів наче трактор,прямо над сидіннями…
Як можна готоворити “ПРО СПРАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ СТАН”????? Ця ручка така як у звичайний дверях, відкривається поштовхом донизу, цей “ГРОБ” в жахливому стані, просто шмат брухту!!!!!! Який ще й до того рах у 3 дні ламається. Хто робив цю “ЕСПЕРТИЗУ” і скільки коштів йому за неї заплатили?
По-перше, треба наказувати перевізника, а не водія,і міську владу,яка не перевіряє, які автобуси їздять на маршрутах.Якщо автобус був безкоштовний то яка кількість пільговиків бажала ним їхати? Водій не буде пільговиків не пускати в автобус бо потім буде на нього скарга за грубе поводження з пільговиками. І так горе і так біда.
Водія шкода, що пострадав нізащо.
Підтримую користувача КАРЛСОН. Наїлися приватним транспортом? А як на газелях Шевченків, які на пятірці робили, раком стояли і , вибачте, ловили амбре від чиєїсь дупи перед вашим обличчям, забули? Вони своє взяли і змотались. І цей ще трошки зіб*є грошенят, доб*є і продасть все, що ще залишилось в автопарку – і також звалить
Недарма зараз деякі мери міст зрозуміли що до чого і почали створювати свої муніціпальні транпортні організації. А своє є своє – контроль, гроші за пільговиків, не треба віддавати приватнику, оперативно керувати процесом і перевезеннями і головне – буде з кого спитати за погану роботу, а не сюсюкати і просити, як це нещодавно відбувалось на зустрічі керівництва міста і громадськості з приватником автопарку (див. відео від міської ради)
Хай Господь допоможе бабусі одужати і шофера підтримає і допоможе, бо ж як йому зараз! Четверо діточок треба годувати… Тому й мусить забезпечувати родину..