Коли у кафе принесли неякісну страву, вимагайте відшкодування
Як часто заклади громадського харчування Хмельниччини перевіряють? Питання риторичне. Адже згідно з законом — один раз на рік. Телепередача «Ревізор» — приклад, як мають працювати такі заклади, щоб споживач, скуштувавши страви, залишився здоровий, а не потрапив на лікарняне ліжко. Особливо, коли ти у відрядженні, і в чужому місті орендував 1-кімнатну квартиру на добу.
ЗМІ тиражують факти, коли люди, особливо масово, вже отруїлися. Переважно відвідувачі закладів харчування мовчать, коли їм принесли неякісну їжу.
Цими вихідними із родиною відпочивали у хмельницькій піцерії та замовили салат «Цезар» із куркою. Звернула увагу, що листок салату не зовсім має презентабельний вигляд. Коли розгорнула, то жахнулася: всередині взагалі він мав гниль.
Оскільки моя мама ще у радянські часи 36 років пропрацювала у закладах громадського харчування, і я виросла на розповідях про перевірки, які здійснювали на підприємствах різні служби, то мовчати в такому випадку не хотіла. Навіть якщо зараз процвітає повна безкарність у громадському харчуванні, захищати себе маємо самостійно. В іншому випадку ми мовчки сприяємо тому, що рано чи пізно хтось отруїться у цій харчевні.
Офіціантка віднесла страву до адміністратора. Дівчина, звичайно, вибачилася, повернула гроші за вартість салату, коли попросила «Книгу скарг».
Тож, ніколи не варто нехтувати своїм правом споживача. Головне — знати, куди звернутися.
— Заклади громадського харчування перевіряємо згідно з планом один раз на рік, — пояснив Віталій Стародубов, начальник Шепетівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області. — Школи та дитячі садочки — двічі на рік. У разі скарги перевіряємо заклад без попереджень. У споживача обов’язково має бути чек, бажано ще зробити додаткову фото- або відеофіксацію. Надіслати матеріали можна онлайн, варто зайти лише на сайт Головного управління, щоб дізнатися електронну адресу (info@consumerhm.gov.ua). За кілька годин скаргу опрацюють, на місцеві управління надійде вказівка перевірити той чи інший заклад. Якщо є ризик для здоров’я та життя, то процедура ще швидша. Хоча нарікань працівники Держпродспоживслужби чують багато, але офіційно ніхто не звертається. Бачите порушення, — обов’язково пишіть, по-іншому ніяк не вдасться врегулювати якість надання послуг.
Залишити відповідь