Начальника та провідника потяга «Ковель-Москва» звільнять за випихання пасажира з електронним квитком
В «Укрзалізниці» заявляють, що будуть звільнені провідниця і начальник поїзда «Ковель–Москва», які на станції Кривин у Славутському районі, на ходу виштовхали з потяга пасажира з електронним квитком.
Про це в коментарі кореспондентові «Укрінформу» заявив заступник директора департаменту пасажирських перевезень в далекому сполученні ПАТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан.
— На даний час поїзд прибуває в депо, сьогодні одразу ж буде проведена відповідна перевірка цього факту. Діям усіх, причетних до інциденту особам, буде дана відповідна оцінка і будуть зроблені найрадикальніші висновки. Я вам скажу однозначно, що ці люди в нас працювати більше не будуть, — сказав він.
Керівництво «Укрзалізниці» просить вибачення у пасажирів за ситуацію, що сталася.
Як повідомлялося, на станції Кривин, що у Славутському районі, пасажирам через несправність техніки касир не роздрукувала електронні квитки. Їм начальник потяга 078 ЛЦ сполученням Ковель–Москва відмовила зайняти місця у вагоні.
Правильно, бо це не одноразові такі випадки.І дітей з потяга викидали
Правильно
Правильно
Правильно, і щє щоб возмістили гроші на потрачений білет в х10
Чому написи на вагоні російською мовою?
Ось вам і європа….навіть у росії такого немає.Та і поїзд скільки ним їхала старий, брудний зі смердючими туалетами.
Їх мало звільнити, з них треба моральні збитки стягнути за таку поведінку.
21 століття на вулиці. Якщо білет в телефоні… то не потрібно друкувати. Залізниця має це передбачити на всі потяги без винятку!!!
Зілнити, моральну шкоду це все зрозуміло. Треба кримінальне провадження порушувати як замах на вбивство. Уявіть, це вони дорослого чоловіка виштовхнули, на цьому місці могла-б бути і дитина що їде на навчання. Таких не звільняти а садити за грати треба. Людина заплатила у Укрзалізницю гроші за проїзд а вони не забезпечили йому комфортний проїзд, навпаки виштовхнули з потягу створивши загрозу життю пасажиру!!!!
Відшкодувати моральні та матеріальні збитки.Так принизити сьогодні людину.Соромно!
А що зроблять з відповідальними за несправність обладнання на станції. Після чого людям прийшлось принижуватись і “проситись” у вагон з оплаченим білетом? А у провідника та у начальника поїзда є інструкція, що робити у випадку, коли обладнання на станції несправне. Саме легше всього зараз звільнити працівників, а виправити помилку, яка не повинна повторитись, ніхто не хоче. Наступного разу я теж без білета піду у вагон, і нехай тільки спробують мене випхати 🙂
не мае транспортної міліції
Нерідко начальниками схожих поїздів стають люди, які за прийом на роботу дають хабаря. От якби з цією практикою Укрзалізниця поборолася. Тоді подібних прикрих інцидентів стало б значно менше. І менше випадкових людей потрапляло туди на роботу.
С*ка,гнати таку непотріб!!!!
В Укрзалізниці нова директива: «Викинь пасажира з електронним квитком із потяга»