Наскільки ефективна контекстна інтернет-реклама StarMarketing?
Для багатьох інтернет стає другою домівкою. За статистикою, більше 60 % користувачів інтернету хоча б один раз на місяць заходять на свої сайти. Інтернет-магазини, портали і новинні сайти — всі вони вимагають постійного оновлення контенту, а це значить, що інтернет-реклама повинна бути контекстною та динамічною. Правильна інтернет-реклама в Києві формується і створюється тільки професіоналами.
Що ж таке динамічна реклама в інтернеті?
Динамічна реклама — це реклама, яка не стоїть на місці, а постійно оновлює контент, як це робить жива людина. Це реклама, яку бачать користувачі інтернету. За своєю сутністю, динамічна реклама в інтернеті — це рекламні банери, які постійно оновлюються і знаходяться в полі зору користувача. Банер може перебувати на першій сторінці пошуковика, а також на самих популярних сторінках сайтів. Також такий підхід гарантує, що користувач не буде бачити одну й ту ж саму рекламу весь час, яка почне набридати.
Крім постійної зміни вмісту, банери динамічні в тому плані, що містять в собі не просто текст, а анімований і часто відео контент. Такий банер буде привертати увагу користувача і утримувати його до самого кінця. Динамічна реклама не тільки привертає користувачів, але й може підвищити ефективність звичайної реклами. А також дає можливість збільшити охоплення аудиторії. У даній ситуації, найкраще з усіх питань проконсультуватися з представниками агенції інтернет-маркетенгу.
У чому ж ефективність такої реклами?
Користувачі інтернету, заходячи на сайт, відразу ж бачать нову, свіжу рекламу, яка, можливо, зацікавить їх.
До того ж, інтернет-реклама не вимагає великих витрат. Це може бути банер, який користувач бачить на першій сторінці пошуковика і, можливо, клікне по ньому.
В результаті може вийти так, що користувач не тільки побачить рекламу, але і сам прочитає цікавий, корисний матеріал.
Крім того, реклама може містити посилання на інші ресурси.
Таким чином, за клік по банеру, ви отримуєте і інформацію, і переходи на інші сайти. Динамічну контекстну рекламу можна також порівняти з телепрограмою, яка постійно оновлюється. Тільки замість новин та інших корисних передач, користувач бачить рекламу. Така реклама дуже приваблює користувача, що спонукає натиснути на банер і тим самим перейти на сайт рекламодавця.
Як приклад такої реклами можна привести відео на головній сторінці YouTube. За таким же принципом працює і контекстна реклама в соціальних мережах. Вона може бути: як платною, так і безкоштовною.