Які працівники найбільш затребувані

Найбільшим попитом серед роботодавців користуються спеціалісти з досвідом від 1 до 3 років. На них у середині квітня було розраховано 49 % пропозицій про роботу. Якщо є досвід керування автомобілем, як варіант, можна влаштуватися на работу в Болт таксі. Але є варіанти і для новачків. Вони другі за популярністю, і більш ніж у чверті вакансій (28 %) роботодавці декларували готовність найняти співробітника без досвіду. Ким же може влаштуватись працювати кандидат-початківець або такий, який наразі змушений змінити свою професію дізнавались експерти GRC.ua.

Продавцем

Ця професія, по-перше, досить відкрита для новачків. А по-друге, дозволяє вибрати ту спеціалізацію, яка вам більше до душі. Так, можна займатись реалізацією техніки, комусь буде більше до вподоби продаж косметики та парфумерії, а хтось віддасть перевагу продовольчому магазину. У таких вакансіях вимог щодо досвіду роботи часто не висувають. Проте роботодавці наголошують, що хотіли б бачити в колективі комунікабельних, грамотних, тактовних, пунктуальних та відповідальних працівників, які можуть працювати в команді та націлені на результат.

Оператором call-центру

Грубо кажучи, вакансії для операторів call-центрів можна розділили на дві категорії: з вихідними дзвінками і без. У першому випадку мова йде більше про продаж продуктів та послуг роботодавця. У другому ж — співробітник має відповідати на вхідні дзвінки, консультувати клієнтів, допомагати вирішити їх проблему та фіксувати такі звернення. Обидва варіанти мають як свої переваги, так і підводні камені. І вибір цілком залежить від ваших особистих вподобань.

Спеціалістом служби підтримки клієнтів в IT-компанії

Звичайно, що ця посада за своїми функціональними обов’язками дуже перекликається з передньою — оператором call-центру. Ми виділили її окремо з двох причин. По-перше, у таких вакансіях, окрім традиційних комунікабельності, доброзичливості та грамотності, вимагають володіння іноземною мовою як мінімум на рівні upper-intermediate. Окрім англомовних кандидатів, варіанти працевлаштування є для знавців італійської, польської, португальської мов тощо. По-друге, така робота відкриває ширші кар’єрні горизонти. Адже в багатьох IT-компаніях діють програми професійного розвитку співробітників. Тому, якщо ви хотіли «увійти в IT», то посада спеціаліста служби підтримки — дуже непоганий варіант для цього.

Працівником складу чи сфери логістики

Cпівробітники логістики та складські працівники — серед найменш уразливих професій в умовах карантинних обмежень. Ба більше, із збільшенням попиту на доставку, потреба у таких спеціалістах тільки зросла. Є варіанти працевлаштування і для кандидатів без досвіду: експедитором, вантажником або менеджером складу. Перевагами стануть добре розвинені комунікативні навички, пунктуальність та уважність.

Консультантом з банківських послуг

Ця посада також близька до спеціалістів з продажів та співробітників служби підтримки та передбачає виконання планів продажів у певному сегменті. Але у даному випадку мова йде про спеціалізовані банківські продукти — наприклад, про готівкове кредитування чи про продажі малим корпоративним клієнтам та мікро-бізнесу. Це накладає певний відбиток на перелік вимог, які висувають потенційні роботодавців. Наприклад, вони були б раді співробітникам з аналітичним складом розуму, з вищою чи незакінченою вищою освітою за профільною спеціальністю, активним та ініціативним. А ще такі вакансії дають всі переваги роботи в банку. Наприклад, стабільність, з якою часто асоціюють цю сферу.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Читайте у цій рубриці



Автоматичні ворота для безпеки вашого будинку