Особливості ремонту планшетів iPad

Як відомо, техніка компанії Apple зарекомендувала себе, як надійна та якісна. Але не існує таких ґаджетів, які б виходили з ладу чи потребували обслуговування. У цьому випадку, найкраще — це звернутися до фахівців сервісного центру https://apple-lab.com.ua/ipad/. Адже саме цей центр спеціалізується на техніці Apple та, зокрема, на планшетах цього бренду.
Чи підлягають iPad-и ремонту
Характерною особливістю цих планшетів є те, що вони вироблені, як нерозбірна конструкція. Американські експерти оцінюють ремонтоспроможність iPad-ів в 1 бал за п’ятибальною шкалою.
Це означає, що для усунення будь-яких поломок необхідно звертатися виключно до висококваліфікованих фахівців.
Аби замінити акумуляторну батарею, шлейф, чи інший компонент, розбирання потрібно розпочинати з дисплея. Адже замена сенсорного стекла чи його демонтаж є, в будь-якому випадку, першим етапом аби дістатися до нутрощів планшета. Це — дуже відповідальний процес, тому що скло доводиться відклеювати по всій площині, а після завершення робіт — вклеювати на місце.
Які несправності Айпедів трапляються найчастіше
Фахівці, на підставі звернень до сервісного центру, констатують такі поломки, які трапляються найчастіше:
- проблеми з акумуляторною батареєю;
- розбите чи тріснуте скло;
- потрапляння рідини;
- проблеми з механічними кнопками;
- непрацююча камера.
Основна причина несправностей
Як було зазначено вище, пристрої Apple, в тому числі й iPad-и — надійні ґаджети. Вони можуть працювати довго й ефективно, але, при правильній експлуатації. У сервісному центрі AppleLab, на підставі власного досвіду та статистики, відмічають, що найбільша кількість поломок пов’язана з так званим «людським фактором». Неправильні умови використання чи механічні пошкодження (удари, падіння тощо) — є причиною майже всіх несправностей Айпедів.
Як відбувається ремонт
Насамперед перед зверненням до спеціалістів, слід потурбуватися про збереження інформації з планшета. Звісно, це можливо тільки якщо ваш iPad вмикається. Далі ваші дії виглядають приблизно так:
- Ви віддаєте ваш девайс до сервісного центру.
- Ваш пристрій проходить діагностику.
- Вам повідомляють вартість та термін ремонту.
- Якійсь час тривають ремонтні роботи.
- Вам повідомляють про завершення.
- Ви забираєте пристрій.
Примітка:
На сайті центру AppleLab можна скористатися безкоштовною консультацією інженера та записатися на терміновий ремонт.
На всі ремонтні роботи надається гарантія до пів року.