Співробітники Укрзалізниці не допустили 18 пасажирів до поїздки

Співробітники Укрзалізниці не допустили 18 пасажирів до поїздки

За першу половину доби 21 жовтня співробітники АТ «Укрзалізниця» не допустили до поїздки 18 пасажирів через відсутні належні документи: сертифікат про вакцинацію, або документ про отримання хоча б однієї дози вакцини, або негативний тест на COVID-19.

Зокрема, до поїзда № 18 Ужгород — Харків через відсутність необхідних документів не допущено 5 пасажирів, № 81 Ужгород — Харків — 1 пасажир, № 252 Миколаїв — Харків — 3 пасажири, № 150 Ворохта — Полтава — 2 пасажири та № 45 Лисичанськ — Ужгород — 1 пасажир, № 724 Київ — Харків — 6 пасажирів.

Двічі до поїздів викликалися представники Національної поліції України.

«Закликаємо усіх пасажирів неухильно дотримуватися нових правил проїзду транспортом, які затвердив Кабінет Міністрів України постановою № 1236. Нагадаємо, що крім квитка та документа, що посвідчує особу для проїзду поїздами далекого сполучення, пасажири повинні мати: сертифікат про вакцинацію (паперовий або в додатку «Дія»), або документ про отримання хоча б однієї дози вакцини проти COVID-19, або негативний результат ПЛР чи експрес-тесту на COVID-19, що мають бути зроблені не більше ніж за 72 години до посадки в поїзд», — повідомляє пресслужба АТ «Укрзалізниця».

У разі відсутності зазначених документів, пасажири можуть зробити експрес-тест на 10 залізничних вокзалах: Київ, Львів, Харків, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Мукачево, Кривий Ріг, Вінниця та Полтава (станція Полтава-Київська). Пасажири, які мають квиток на поїзд, зможуть зробити це медичне дослідження за 350 грн.

Також станом на 21 жовтня працюють пункти вакцинації на 7 вокзалах: Київ, Львів, Харків, Одеса, Дніпро, Ніжин та Коростень. У таких пунктах пасажири можуть абсолютно безкоштовно вакцинуватися від COVID-19 вакцинами різних виробників. Наявність вакцини того чи іншого виробництва слід уточнювати безпосередньо у пунктах вакцинації. За першу половину доби 21 жовтня пройшли процедуру щеплення понад 100 осіб.

У разі виникнення питань пасажири можуть звертатися на гарячу лінію АТ «Укрзалізниця» за номером: 0-800-503-111.

Нагадаємо, що з 21 жовтня на­бу­ли чин­ності но­ві пра­ви­ла між­ре­гі­ональ­них пе­ре­ве­зень на жов­то­му, по­ма­ран­че­во­му та чер­во­но­му рів­нях епід­небпез­ки.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppTwitter

Новини партнерів


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності


Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Станом на 28 листопада в Хмельницькій області виявлено 408 нових випадків COVID-19
В Україні станом на 28 листопада виявлено майже 7,5 тисяч нових випадків COVID-19 за минулу добу
Станом на 27 листопада в Хмельницькій області виявлено 626 нових випадків COVID-19
В Україні станом на 27 листопада виявлено понад 14 тисяч нових випадків COVID-19 за останню добу
Станом на 26 листопада в Хмельницькій області виявлено 681 новий випадок COVID-19
В Україні станом на 26 листопада виявлено майже 16 тисяч нових випадків COVID-19 за останню добу

Читайте у цій рубриці



Для підприємців із грудня зростуть податки
Нове меню у школах. Як просуваються зміни?
У наступному році частина 60-річних українців залишиться без виплат
Пів сотні порід собак потрапили до списку небезпечних: за їх вигул не за правилами — штраф
Розширення програми доступних кредитів для бізнесу. Що слід знати?