Співробітники Укрзалізниці не допустили 18 пасажирів до поїздки

Співробітники Укрзалізниці не допустили 18 пасажирів до поїздки

За першу половину доби 21 жовтня співробітники АТ «Укрзалізниця» не допустили до поїздки 18 пасажирів через відсутні належні документи: сертифікат про вакцинацію, або документ про отримання хоча б однієї дози вакцини, або негативний тест на COVID-19.

Зокрема, до поїзда № 18 Ужгород — Харків через відсутність необхідних документів не допущено 5 пасажирів, № 81 Ужгород — Харків — 1 пасажир, № 252 Миколаїв — Харків — 3 пасажири, № 150 Ворохта — Полтава — 2 пасажири та № 45 Лисичанськ — Ужгород — 1 пасажир, № 724 Київ — Харків — 6 пасажирів.

Двічі до поїздів викликалися представники Національної поліції України.

«Закликаємо усіх пасажирів неухильно дотримуватися нових правил проїзду транспортом, які затвердив Кабінет Міністрів України постановою № 1236. Нагадаємо, що крім квитка та документа, що посвідчує особу для проїзду поїздами далекого сполучення, пасажири повинні мати: сертифікат про вакцинацію (паперовий або в додатку «Дія»), або документ про отримання хоча б однієї дози вакцини проти COVID-19, або негативний результат ПЛР чи експрес-тесту на COVID-19, що мають бути зроблені не більше ніж за 72 години до посадки в поїзд», — повідомляє пресслужба АТ «Укрзалізниця».

У разі відсутності зазначених документів, пасажири можуть зробити експрес-тест на 10 залізничних вокзалах: Київ, Львів, Харків, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Мукачево, Кривий Ріг, Вінниця та Полтава (станція Полтава-Київська). Пасажири, які мають квиток на поїзд, зможуть зробити це медичне дослідження за 350 грн.

Також станом на 21 жовтня працюють пункти вакцинації на 7 вокзалах: Київ, Львів, Харків, Одеса, Дніпро, Ніжин та Коростень. У таких пунктах пасажири можуть абсолютно безкоштовно вакцинуватися від COVID-19 вакцинами різних виробників. Наявність вакцини того чи іншого виробництва слід уточнювати безпосередньо у пунктах вакцинації. За першу половину доби 21 жовтня пройшли процедуру щеплення понад 100 осіб.

У разі виникнення питань пасажири можуть звертатися на гарячу лінію АТ «Укрзалізниця» за номером: 0-800-503-111.

Нагадаємо, що з 21 жовтня на­бу­ли чин­ності но­ві пра­ви­ла між­ре­гі­ональ­них пе­ре­ве­зень на жов­то­му, по­ма­ран­че­во­му та чер­во­но­му рів­нях епід­небпез­ки.

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppX

Підписатися на наші новини у месенджерах:

Новини партнерів


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності

Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



COVID та грип відступають. Що після них?
Укрзалізниця на період шкільних весняних канікул призначає додаткові рейси: деякі курсуватимуть через Хмельниччину
У Хмельницькому сталася смертельна ДТП: водій зіткнувся з електроопорою
На території України циркулюють 29 субваріантів COVID-19
У сусідній із Хмельниччиною області умисно підпалювали спецобладнання «Укрзалізниці»
У Шепетівці масово йдуть до травматологів ті, хто перехворів на грип

Читайте у цій рубриці



У сервісних центрах МВС збільшився попит на перереєстрацію транспортних засобів
Ветерани та ветеранки можуть отримати знижки на квартплату та плату за комунальні послуги й опалення будинків
За несплату аліментів — мобілізація: не стануть винятком і багатодітні батьки
Коштовні годинники, елітні авто та старі пожежні депо: цікаві лоти на держторгах
Як дізнатись, чи є ви потенційним отримувачем субсидії
Хто матиме право на відстрочку і «бронювання» – аналітики пояснюють закон про мобілізацію
FacebookTelegramViberWhatsAppX