Укрзалізниця має намір передати у концесію приміщення вокзалів
Передача низки залізничних вокзалів у концесію дасть можливість модернізувати їх інфраструктуру та перетворити ці об’єкти із збиткових на прибуткові. Про це йдеться у повідомленні голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова.
— Ми дуже довго обговорювали питання щодо концесії вокзальних площ з міністром інфраструктури, урядом України та вже напрацювали механізм такого залучення інвесторів, — сказав він під час візиту на станцію Харків-Пасажирський.
За словами Євгена Кравцова, концесія вокзалів дозволить Укрзалізниці зняти дуже важкий тягар, пов’язаний з утриманням таких великих соціальних об’єктів.
— На сьогодні вокзали у більшості міст країни — збиткові, і нам необхідно повністю переосмислити систему управління цими об’єктами нерухомості. На жаль, навіть при точковій передачі в оренду об’єктів, наприклад на київському, інших вокзалах, окупність цих об’єктів неможлива. Тому нам необхідно повністю переосмислити систему управління цими об’єктами нерухомості, і найефективнішим механізмом буде державно-приватне партнерство, — констатував він.
Саме тому, на думку Євгена Кравцова, наразі необхідна масштабна програма за прикладом більшості країн Європи, коли в інвесторів є довготермінові перспективи, можливість інвестувати в розширення площ, підвищення комерційної привабливості об’єктів, що, у свою чергу, дає змогу повернення інвестицій для інвесторів, знімає збитки з Укрзалізниці та дає змогу отримати частину прибутку в рамках концесійного договору.
— Наше завдання — щонайменше впродовж наступних трьох років вийти по всіх вокзальних комплексах країни в нульовий баланс. Це завдання-мінімум. Після цього ми очікуємо, що концесійні платежі матимуть серйозну складову в доходній частині пасажирських перевезень у цілому. Зважаючи на кількість площ, обсяги перевезень, це можуть бути сотні мільйонів гривень Укрзалізниці на рік, — резюмував очільник Укрзалізниці.
Нагадаємо, що у 2011 році Шепетівці майновий комплекс теплових мереж передали у концесію ТОВ «Шепетівка Енергоінвест», а в 2019 судові виконавці у примусовому порядку повернули тепломережу громаді міста.
Коли наступлять часи,щоб в потязі почувати себе людиною,а не скотиною,зроблять с вокзалів базари та будуть отримувати прибуток у кішені,все решта буде збитковим,папір витримає🤔
Что-то при Кипре все было по другому. И концессию передавать не надо было
В нас зробили все , ж.д. хліб завод , який був самий лучший своїм хлібом, і всі заводи по шепетівці, кому передали що нічого не лишилоь одні розвалини
А кому в концессию, вот в чем вопрос.
Віддайте.віддайте. Зробіть з площі клоповник.
Таких як Кирпа більше не буде.
А знаете в чём была управленческая сила Кирпы?
Он всегда увольнял ДВА человека: виноватого, и того, кто его должен был контролировать. И был порядок.
А про концессию мы уже научены шепетовской теплосетью. Вот так будет и вокзалом. Останется там только она табличка про Петлюру. И по******те вы, граждане, пешком по шпалах…