Аби локомотивне депо не стало майстернею, депутати звернулися у Кабмін та Верховну Раду
Реорганізувати локомотивне депо в місті Шепетівці у дорожню механічну майстерню віднедавна у планах Регіональної філії Укрзалізниці. Такі зміни можуть призвести до скорочення штату працівників — 368 осіб. З цього приводу від імені всього колективу до Шепетівської міської ради звернувся голова первинної профспілкової організації локомотивного депо Микола Максимчук.
— Я вважаю за потрібне, аби й наша територіальна громада звернулася до Кабінету Міністрів України та депутатів Верховної Ради на підтримку та захист працівників локомотивного депо, що у Шепетівці. Текст звернення підготували на розгляд сесії, — звернувся міський голова Михайло Полодюк до депутатів.
У проекті цього рішення наводяться аргументи, що локомотивне депо є одним із найбільших підприємств, які діють в місті Шепетівці, а податки сплачує в бюджет міста. Крім того, депо забезпечує роботою понад 500 жителів міста і району. Тому депутати не могли залишитися осторонь цієї ситуації і вирішили підтримати залізничників, розглянувши на черговій сесії проект звернення до депутатів Верховної Ради України та Кабінету Міністрів.
Звернення депутати міської ради підтримали одноголосно. Невдовзі звернення будуть направлені до посадовців.
Точка відліку до реорганізації вже стартувала 11 березня, відповідно до наказу № 111-Н «Про затвердження штатного розпису», до 1 жовтня 2019 року Локомотивне депо у Шепетівці зазнає змін. Аби прояснити ситуацію та на власні очі побачити той наказ ми навідалися до керівництва локомотивного депо — Миколи Лукашука.
Насамперед поцікавилися документом:
— Реорганізація — немає там такого слова. Є лише перегляд виробничих технологій, виробничих процесів. А реорганізації в наказі немає. Наразі триває діалог щодо 111-го наказу. На сьогоднішній день я особисто цього наказу в очі не бачив. Офіційного підтвердження того, що локомотивного депо не буде, такого немає.
Вже у вівторок, 2 квітня, у депо приїдуть представники регіональної філії, щоб зустрітися з колективом та донести свою позицію.
На завершення зустрічі ми поцікавилися у Миколи Михайловича чи він підтримує колектив у ситуації що склалася:
— Я? Я — за підприємство.
Прикметно, що у боротьбі за збереження депо підтримає шепетівських залізничників і вільна профспілка машиністів України.
Вже 9 квітня у Києві запланована масштабна акція протесту — пікетування центрального входу в будівлю регіональної філії «Південно-Західної залізниці» АТ «Українська залізниця».
Кирпа їх би реорганізував. Не знали б куди ховатися
Капець….
По-перше, їх ніхто не реорганізовуватиме, а – перепрофільовуватиме.
По-друге, залишаться без роботи 100 чоловік, а не майже 400. Тому що, крім дорожньої майстерні, ще працевлаштовуватимуть у так зване “оборотне депо”.
Реформи,ядрена вошь.
От Вам и Слава Украине!