Шепетівському магазину через суд доведеться повернути кошти за неякісний iPhone

У Полонський районний суд звернулася місцева мешканка з позовом до відомої мережі магазинів електроніки. У заяві зазначила, що в жовтні 2016 року в одному з магазинів мережі у Шепетівці купила iPhone вартістю 8946 грн 98 коп., у характеристиках якого значилося «як новий».

Та вже через чотири місяці гаджет почав давати збій, тому звернулася до продавців, аби ті відправили його на гарантійний ремонт. Телефон вони забрали, проте полагодити не змогли, мовляв, через увімкнену в ньому функцію, що заважає ремонту. Разом з тим від пропозиції позивачки — натомість повернути гроші за iPhone — також відмовилися. Тому жінка вирішила зробити це через суд, розірвавши договір-купівлі продажу телефона. До цього ще просила стягнути з магазинної мережі 10 тис. грн моральної шкоди.

Дослідивши усі докази, суд прийшов до висновку, що магазин і справді продав позивачці телефон неналежної якості, через що у нього в гарантійний період виникли несправності та він потребує ремонту.

Феміда зауважує, що відповідно до ст. 675 ЦК України, а також ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. У разі ж виявлення недоліків чи фальсифікації товару Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складаних побутових товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України, передбачає, що протягом гарантійного терміну споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника, зокрема, його безоплатного ремонту; заміни на товар належної якості; розірвання договору купівлі-продажу.

«Отже, вказаним Порядком встановлено, що у випадку придбання технічно складного товару, у разі виявлення протягом гарантійного строку будь-яких недоліків, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця розірвання договору купівлі-продажу», — зазначає у рішенні суд, задовольнивши позов власниці несправного телефону, утім, частково.

У частині відшкодування моральної шкоди суд позивачці відмовив:

«Між сторонами виникли договірні відносини щодо купівлі-продажу товару, при яких, відповідно до норм цивільного законодавства, не передбачено можливості відшкодування моральної шкоди в разі продажу покупцеві товару неналежної якості», — ідеться у рішенні, яке ще не набрало законної сили і може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Поділитися посиланням



3 коментарі до статті «Шепетівському магазину через суд доведеться повернути кошти за неякісний iPhone»

  1. Nahum Belous коментує:

    Не зрозуміла політика мережі. iPhoпе- вироб що виробляється відомою фірмою Аррle. Всі вироби славляться своєю якістю . Тому фірма береже своє ім’я. Досить звернутись до представників фірми Apple на Україні , й ця мережа сплатить такий штраф що мені навіть представити важко. Стаття називається “паплюження імені міжнародного бренда”. Хай ця жінка напише до центрального офісу Apple .

    • Eugene Freilikhman коментує:

      Це все так, якщо телефон ввезений у країну офіційно (“білий”). У нас часто магазини продають “сірі” апарати. Можу припустити, що це саме такий випадок. Тому офіційний сервіс відмовив у гарантійному ремонті. В цьому випадку відповідальність несе продавець. Ну, а чи мають право магазини торгувати “сірими” телефонами — це вже інше питання. Ще можливо, що телефон був “рутований”. Ця “модифікація” також позбавляє права на гарантійний ремонт.

    • Nahum Belous коментує:

      зрозуміло.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Теґи публікації


Новини партнерів



Вам також може бути цікаво



Новини партнерів


Читайте у цій рубриці