У ПриватБанку розповіли про причини нещодавніх технічних збоїв

У ПриватБанку розповіли про причини нещодавніх технічних збоїв

ПриватБанк завершив міграцію ІТ систем з фізичного центру зберігання даних у «хмару», щоб мінімізувати залежність від фізичної присутності комп’ютерного обладнання в різних регіонах України, яке могло бути знищено під час війни.

Довідка

Хмарне сховище — це модель збереження даних у комп’ютері, в якій цифрові дані накопичуються в логічні пули, a фізичне зберігання охоплює кілька серверів (зазвичай у кількох місцях). Фізичне середовище, як правило, належить хостинговим компаніям, які ним керують. Ці постачальники хмарних систем зберігання даних відповідають за утримання наявної інформації та доступ до неї, а також за роботу фізичного середовища. Користувачі можуть купувати у постачальників послуг хмарного сховища можливість накопичувати там дані.

Послуги хмарного сховища можуть бути доступні через інтерфейс вебсервісу або додатки, які використовують API.

Вікіпедіа

Відтепер всі основні застосунки та сервіси ПриватБанку успішно перенесено у хмарне сховище, щоб забезпечити доступ клієнтів до фінансових послуг у будь-який момент.

Ключові факти про цю міграцію:

  • ️менше 45 днів знадобилось, щоб усі важливі застосунки безпечно розмістити і запустити в роботу з хмарного середовища;
  • ️перенесли 3500 серверів;
  • ️понад 4 петабайт клієнтських даних і транзакцій завантажено у «хмару»;
  • ️перенесено понад 270 важливих застосунків;
  • ️понад 460 ІТ-фахівців ПриватБанку та підрядників працювали над проєктом.

«Ми надзвичайно пишаємось нашою ІТ командою, яка зробила титанічну роботу щоб убезпечити доступ клієнтів до фінансових послуг. Для порівняння: обсяг робіт, який ми реалізували, для проектів такого масштабу у «нормальному» проектному ІТ-циклі зазвичай займає 1,5 роки і більше», — повідомляє пресслужба банку.

Також, у повідомленні йдеться, що працівники ПриватБанку розуміють, що у цей період деякі клієнти стикалися з проблемами при здійсненні платежів чи карткових переказах, що траплялось частіше, ніж зазвичай:

«Просимо вибачення за незручності та просимо розуміння, адже це все було заради наших клієнтів та безпеки їхніх коштів».

Поділитися посиланням:
FacebookTelegramViberWhatsAppX

Підписатися на наші новини у месенджерах:

Новини партнерів


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я ознайомився/лася та погоджуюся з Правилами коментування та Політикою конфіденційності

Теґи публікації


Вам також може бути цікаво



Топ 6 фішок iCloud+, які варті того, щоб перейти на цей план
Впровадження хмарних рішень: особливості Google Workspace
В Укрзалізниці доставлять любов на День закоханих, а ще запустять романтичний експрес
Як визначити що Вашому iPhone необхідний сервіс
Зручний спосіб онлайн купівлі квитків на автобус із сервісом INFOBUS
«Укрзалізниця» запустила сервіс для військовослужбовців

Читайте у цій рубриці



Вплив телебачення на суспільство
Експерти прокоментували ініціативу Кабміну щодо ліквідації КРАІЛ
Уряд розширив напрями підтримки для фермерських господарств
З якими хворобами звільняють від мобілізації — повний перелік
Поняття «обмежено придатний» більше не буде, а тим, хто його має, доведеться повторно пройти ВЛК
КРАІЛ готуються ліквідувати: яких змін чекати
FacebookTelegramViberWhatsAppX