Пенсіонерів у Шепетівці обслуговують по-новому

У Шепетівському управлінні Пенсійного фонду з червня почав працювати зал обслуговування громадян. Адже щоденно до місцевого ПФУ звертаються майже сто краян.

— Сучасна форма обслуговування, насамперед, дозволила подолати черги, — зазначила Ліліана Танасієнко, начальник об’єднаного управління Фонду. — На сьогодні для отримання будь-якої послуги достатньо звернутися до вільного віконця у залі обслуговування.

У залі з клієнтами працює 7 працівників ПФУ. Також облаштовано окреме робоче місце для відвідувачів, які зможуть  скористатись електронними сервісами Фонду. Їм доводиться обслуговувати понад 22 тис. пенсіонерів міста й району.

Впродовж січня-травня за послугами звернулися понад 10 тисяч осіб. Їм видано майже дві тисячі довідок та надано 2236 консультацій.


Поділитися посиланням


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Теґи публікації


Читайте також у цій рубриці: