Відбувся діалог між тепловиками та користувачами

З головами ОСББ та домкомами житлових будинків у вівторок, 11 квітня, зустрілися керівництво та адміністрація ТОВ «Шепетівка Енергоінвест». Предметом обговорення стало питання покращення якості послуг централізованого опалення.

Директор ТОВ «Шепетівка Енергоінвест» Олександр Пустовойт підвів підсумки опалювального сезону 2016-2017, озвучивши інформацію про його перебіг, а також поділився планами підприємства:

— На сьогоднішній день маємо ситуацію, коли можемо відзвітувати, що сезон почався, і так само завершився. Усі прориви та неполадки, що мали місце, працівники усунули. Але маємо спільними зусиллями вже готуватися до наступного сезону. Саме під час зустрічі ми з вами зможемо обговорити питання покращення надання послуг.

Керівник абонентського відділу прозвітувала про тарифи, які діяли для користувачів.

Упродовж цієї зими у підприємство неодноразово надходили звернення від мешканців багатоквартирних будинків стосовно того, що в їхніх помешканнях холодно. Але Олександр Степанович, пояснив, що якість надання послуг централізованого опалення певною мірою залежить і від комунальних служб.

— Логічно, аби всі споживачі мали можливість в разі необхідності звертатися до одного підприємства, що надає послуги з теплопостачання. Тобто у випадку неполадки у внутрішніх мережах будинку, абонент не повинен чути у відповідь: «Ваша внутрішня мережа — це не моя проблема», — продовжив Олександр Пустовойт. — Але у Шепетівці ці внутрішні мережі обслуговують управлінські компанії «Житлофонд» та «Управдом». Виходить, що ТОВ «Шепетівка Енергоінвест» до початку опалювального сезону не підготовлює мережі будинків, а вищезгадані управлінські компанії не подають жодного акту готовності до нього.

У Шепетівці послугами централізованого опалення користуються мешканці 206 багатоповерхових будинків. У більшості з них вже встановлені лічильники обліку тепла, що дозволяє заощаджувати. Цьогоріч зима видалася дуже холодною, але люди все одно намагалися економити, перекриваючу подачу тепла у будинки. Тепловики ж вважають такі дії неправомірними.

Також від присутніх неодноразово звучало питання про встановлення таких лічильників безпосередньо у квартирі. Це дасть можливість користувачу платити виключно за якісну подачу тепла у помешкання. Але для цього потрібні технічні умови від виконавця послуг з централізованого опалення щодо встановлення квартирного лічильника тепла. В Шепетівці підприємство тепломережі їх не надає, скидаючись на розбалансування загальної мережі.

Керівник підприємства зазначив, що дуже важливо знати в яких місцях будинок втрачає тепло. Для цього працівники підприємства упродовж опалювального сезону здійснювали відповідні заміри тепловізорами.

Загалом під час зустрічі учасники обговорили ряд важливих питань, пов’язаних із якістю та вартістю послуги централізованого опалення.

Поділитися посиланням



2 коментарі до статті «Відбувся діалог між тепловиками та користувачами»

  1. Igor Bakuta коментує:

    Счётчик на дом проблему не решит.Плата может быть и больше. Не зря в Киеве более 400 счетчиков как бы украли.Оказалось выгодней платить без счётчика. А вот счётчик на квртиру мог бы стать мативатором для утепления квартир. Но вертикальная разводка усложняет этот процесс на каждый стояк нужен счетчик, это дорого.Индивидуальное отопление могло б решить все проблемы, но теплосети это не выгодно. Местной власти надо планировать кредит на установку инд. отопления и работать по каждому дому. Так и экономия газа и людям хорошо.

  2. Маша коментує:

    В Киеве со счетчиками на дом платить выгодней – дешевле, но если есть какие-то арендаторы площадей, тогда проблема. жильцы платят за горе арендаторов!!!


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Теґи публікації



Вам також може бути цікаво



Новини партнерів


Читайте у цій рубриці