З думкою про пасажирів

Михайло Шулик водієм автобуса працює 15 років. У ПРАТ «Шепетівське АТП—16807»  вже четвертий рік курсує маршрутом Шепетівка—Чернівці.

— У роботі водія автобуса — найголовніше дбати про технічний стан автомобіля, адже від цього залежить безпека пасажирів, — розповів пан Михайло. — А ще не завадить уважність та передбачуваність ситуацій.

Особисто з Михайлом Шуликом довелося їхати до Кам’янця-Подільського. Звернула увагу на його уважне ставлення до пасажирів. За весь час поїздки водій жодного разу не проявив грубого ставлення до людей, навіть коли трапилась не значна технічна несправність автобуса. Пасажири, які поспішали, виявили своє невдоволення, пан Михайло заспокоїв, що не відхиляємося від графіку і до місця призначення прибудемо вчасно. Але кого не влаштовує чекати, він поверне вартість, щоб пасажири могли  добратись іншим транспортом.

— Коли з пасажирами налагоджене розуміння, то мікроклімат під час поїздки спокійний, адже її тривалість до кінцевої зупинки майже сім годин, — пояснив водій. — Не хочеться весь час нервуватися.

Я звернула увагу, що на автодорозі водій нашого автобусу веде себе надзвичайно коректно, бо всі транспортні засоби, що обганяли, символічно дякували «аварійним» сигналом (таке невстановлене правило ввічливості побутує серед водіїв).

— На мою думку, порядок на дорозі залежить від вихованості водіїв, — додав пан Михайло. — Майже щодня в рейсах, тому спостерігаю, що дотримання правил залежить саме від учасників дорожнього руху, а не від наявності правоохоронців. Хоча порушення трапляються у всіх.

Бажання їздити Михайло, напевно, як усі хлопчиська, мав із самого дитинства.

— Вчився із татом на мотоциклі, — пригадав водій. — Потім із друзями керували автомобілями. І мав велике бажання мати власне  авто, тому вже змінив кілька моделей. Свій трудовий стаж розпочав із водія маршрутного таксі в Києві. Ситуації, звичайно, в столиці складалися по-різному, тому потроху навчився їздити. Водій автобуса вже свідчить про професіоналізм.

За роки роботи Михайло Шулик звик до водійських буднів. Вже дотримання графіку та швидкості руху ввійшли у звичку, тому на автостанцію завжди приїжджає вчасно. Після повернення з рейсу обов’язково проводить техогляд автобуса, бо в пріоритеті — безпека руху.

Отож, напередодні професійного свята вітаємо водіїв з Днем автомобіліста, та бажаємо: ні жезла, ні цвяха!


Поділитися посиланням


1 коментар до статті «З думкою про пасажирів»

  1. Наталія коментує:

    Була рада знайомству з таким водієм


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Теґи публікації


Читайте також у цій рубриці: