Чому не варто вестися на додаткові гарантії

18 лютого купувала смартфон NOMI в одному із спеціалізованих магазинів Шепетівки. Продавці порадили придбати додаткову гарантію.

Переваги? Вони очевидні: в разі будь-яким незадоволенням у його роботі в магазині ЛЕГКО можна обміняти на іншу модель. Як сказала продавчиня, навіть якщо вас не влаштує, як батарея тримає зарядку. Таке задоволення вартує 10% від вартості моделі.

Докази виявилися переконливі і я без вагань (оскільки купувала в відомій мережі) пристала на таку пропозицію.

Отож, час N наближався і я вирішила скористатися додатковою гарантію і обміняти на новий телефон. Мене дійсно не влаштовує два недоліки в роботі телефону:

  • недовго тримає акумулятор;
  • раз на тиждень доводиться його перевантажувати через проблеми з Інтернетом.

Отож, мій візит у магазин приніс розчарування. Продавці вже розповіли іншу історію, більш наближену до реальності.

Так, я можу обміняти телефон, але тільки після повного обстеження. До того ж, доведеться на невизначений термін залишитися без засобу для зв’язку, бо зі замінного фонду не видають телефон на цей час. Про це продавці не сказали рік тому. Хоча не заперечували, що такий обмін раніше був, але виявилося багато бажаючих обмінювати телефони.

Я зробила для себе висновок, що завжди потрібно більш детально уточнювати деталі, ставлячи просте запитання, як конкретно здійснюється обмін, що для цього ще потрібно. І добре все ж таки мати відеодокази.

Деталі розмови записані на відео. В черговий раз почуваюсь ошуканою через власну довірливість. Сподіваюсь, що така проста порада стане в пригоді.


Поділитися посиланням


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Теґи публікації


Читайте також у цій рубриці: