У жовтні вартість проїзду в Шепетівці може зрости

«Шепетівське автотранспортне підприємство 16807» звернулося в управління економічного розвитку виконавчого комітету Шепетівської міської ради щодо перегляду діючого тарифу на міських маршрутах. На думку перевізника встановлена вартість проїзду вже економічно необґрутована. З цього приводу 5 вересня відбулися громадські слухання в приміщенні Шепетівської міської ради.

Думку громадськості прийшли заслухати посадовці та самі перевізники. Щоправда, містян прийшло стільки, що й пальців однієї руки вистачило, аби порахувати.

Розпочав слухання щодо перевезень вже традиційно Олександр Гринь, начальник управління економічного розвитку:

— На сьогоднішній день у місті Шепетівці вартість перевезення пасажирів міським автотранспортом у звичайному режимі руху та в режимі маршрутного таксі становить 4 грн по місту та 4,50 грн до села Судилкова і Д/к «Імпульс». Зазначені тарифи затверджені рішеннями виконавчого комітету Шепетівської міської ради ще з минулого року. Але до виконавчого комітету Шепетівської міської ради надійшла пропозиція від ПрАТ «Шепетівське автотранспортне підприємство 16807», яке обслуговує міські маршрути № 1, № 2, № 3,№ 4, № 5, № 5-А, № 6, № 6-А, № 9, № 10, № 11 щодо перегляду діючого тарифу. Підприємство рахує, що економічно обґрунтована вартість перевезення одного пасажира на 2018 рік, з врахуванням 10 % рентабельності та середній прогнозованій вартості пального 29,00 грн/л, складає 5,23 грн.

Перевізник вказав у зверненні, що за період дії рішення 2017 року в калькуляції собівартості послуг перевезення пасажирів на зазначених маршрутах відбулись зміни в складових собівартості проїзду, а саме: вартість палива, моторних олив та інших складових.

Крім того, в розрахунку перевізника ПрАТ «Шепетівське АТП 16807» на 2018 рік передбачено наступні зміни: збільшення заробітної плати водіям — до 7500 грн, витрати на виготовлення квитків на проїзд та квитково-касової документації — 17 тисяч грн та оплата послуг зв’язку для пасажирів (камери, Інтернет) — 20935,20 грн.

Відтак, запропонували такі розцінки: по місту — 5 грн, в село Судилків та до Д/к «Імпульс» — 6 грн.

Але тут на захист селян виступили представники Судилківської ОТГ, чому для містян підвищили проїзд на 1 гривню, а для селян — на 1,50?

Також послалися на велику протяжність маршрутів у зазначений населений пункт.

— Відповідно до розрахунку така вартість виходить, — пояснила Тетяна Савчук, бухгалтер АТП.

Присутня на обговоренні депутат Валентина Прохорчук поставила перевізникам питання:

— Підвищення тарифу передбачає підвищення якості перевезення?

— На жаль, порядок розрахунку тарифів Мінтрансу не передбачив такої складової, як якість та ввічливість, відповів Олександр Гринь.

Самі ж перевізники знизували плечима та нарікали на якість доріг, мовляв їхній стан суттєво впливає на стан транспортного засобу.

— Чому увесь час нарікають на перевізників, а коли оголошується конкурс, то перемагають одні й ті самі? — поцікавилися представники Судилківської ОТГ.

— Якщо на конкурс заходить два перевізники, тоді є з-поміж кого вибрати. А коли оголошується конкурс на «збитковий» маршрут, а перевізник зголошується на ньому працювати лише один, то самі розумієте, що це конкурс в «лапках», — пояснив Олександр Гринь.

Пропозиції від містян щодо встановлення тарифу на перевезення у Шепетівці управління економічного розвитку виконавчого комітету Шепетівської міської ради приймає ще до 9 вересня. Далі проект рішення розглядатиме виконком. І лише в жовтні вартість проїзду може зрости.

Поділитися посиланням



3 коментарі до статті «У жовтні вартість проїзду в Шепетівці може зрости»

  1. А бы ще так зарплати і пенсії піднімали(

  2. Iruna Novaya коментує:

    Щось не можу зрозуміти – “…вит­ра­ти на ви­го­тов­лення квит­ків на про­їзд та квит­ко­во-ка­со­вої до­ку­мен­та­ції — 17 ти­сяч грн та оп­ла­та пос­луг зв’яз­ку для па­са­жи­рів (ка­ме­ри, Ін­тернет) — 20935,20 грн.”
    Скажіть, хіба зараз видаються квитки пасажирам в автобусах?
    А при чому тут послуги зв”язку для пасажирів? Кому той Інтернет в автобусі потрібен при середній дальності поїздки в 2-4 зупинки? І хто їм користується, окрім пари чоловік студентів в автобусі? І чому за нього мають платити всі пасажири включаючи і пенсіонерів, яких будуть продовжувати возити за гроші в режимі маршрутного таксі? І наостаннє – ЧОМУ В СУСІДНЬОМУ СТРОКОСТЯНТИНОВІ ПЕНСІОНЕРІВ ВОЗЯТЬ БЕЗКОШТОВНО?
    Цікаво – хто ж відповість на ці питання?

  3. В коментує:

    Квитки виготовляють, але пасажирам не видають. Ну це ж так по-шепетівськи))))) В


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Теґи публікації



Вам також може бути цікаво



Новини партнерів


Читайте у цій рубриці