Сучасні технології дозволили відремонтувати дороги області
За повідомленням прес-служби САД у Хмельницькій області, 19 січня, незважаючи на мінусову температуру, дорожники Хмельниччини приступили до ліквідації аварійної ямковості, яка інтенсивно утворюється на дорожньому покритті внаслідок частих коливань температури повітря через нульову відмітку та перезволоження дорожнього полотна. Так, застосовуючи сучасну технологію – холодна асфальтобетонна суміш, протягом дня було ліквідовано 386 м² аварійної ямковості.
Ремонтні роботи виконували 17 ремонтних бригад філій ДП “Хмельницький облавтодор”.
Дорожники першочергово проводять ремонтні роботи на найбільш проблемних ділянках та у місцях концентрації ДТП головних магістралей області.
Ремонтували асфальтобетонне покриття на таких автодорогах:
- М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка;
- Н-03 Житомир-Чернівці;
- Р-05 Городище-Рівне-Старокостянтинів;
- Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський;
- Р-26 Острог-Кременець-Почаїв-Радивилів;
- Р-32 Кременець-Біла Церква-Ржищів;
- Р-48 Кам’янець-Подільський-Сатанів-Війтівці-Білогір’я;
- Р-49 Васьковичі-Шепетівка;
- Р-50 Ярмолинці-Сатанів.
Для відома:
Холодну асфальтобетонну суміш можна укладати в конструктивні шари дорожнього одягу після тривалого зберігання, а введення спеціальних домішок до її складу дозволяє застосовувати її навіть за мінусових температур.
Холодна асфальтобетонна суміш складається з мінерального наповнювача – зазвичай це кам’яний щебінь, спеціальне бітумне в’яжуче та різні добавки. Її основна відмінність від гарячого асфальтобетону в тому, що виробляти її можна при +70–80°С або взагалі при температурі повітря, не нижчої +5°С. А унікальність цього матеріалу в тому, що його можна використовувати практично цілий рік при температурі повітря до -15°С. Крім того, дуже важливо, що час між приготуванням та використанням суміші значно більший (дні, тижні, місяці), ніж у випадку з гарячими сумішами.
У країнах Скандинавії приблизно 40% автомобільних доріг побудовано з використанням холодних сумішей. Досить широко їх застосовують у Франції – приблизно 2 млн тонн на рік. У Туреччині, Швеції, Швейцарії – до 10%, у Росії – до 2% загальної кількості виготовлених асфальтобетонних сумішей.
Залишити відповідь